آرشیو روزانه : ۱۳ اردیبهشت, ۱۳۹۳

۱۳اردیبهشت

حادثه تلخ برای خانم بازیگر سینما و تلویزیون +تصویر

نعیمه نظام دوست : عمل جراحی ۲ روز پیش انجام شد و تا امروز استراحت کردم. اما همین حالا که با شما صحبت می‌کنم داخل ماشین و در حال رفتن به خانه هستم و باید ۲ ماه در خانه بمانم

۱۳اردیبهشت

دستگیری بازیگر زن مشهور به همراه یک فوبتبالیست در پارتی

بازیکن معروف فوتبال به نام (ش.ر) به همراه بازیگر زن سینما به نام(ب.ب) در مراسم پارتی شبانه مختلط در لواسان دستگیر شدند.

۱۳اردیبهشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حکمی معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی این باشگاه را منصوب کرد.

۱۳اردیبهشت

دختر آمریکایی که مسلمان شد +تصویر

ویلو که به عنوان یک دختر آمریکایی ظاهرا تا ته خط خیلی از چیزها را رفته، پس از زیر و بم‌های اعتقادی که برایش درباره ایمان و مسیحیت، اسلام و… پیش می‌آید بالاخره پس از مقاومت ها در مقابل حقیقت آن را می پذیرد.

۱۳اردیبهشت

پشت پرده هیات مدیره پرسپولیس / تقی گل‌خسار کیست؟

هیت مدیره جدید پرسپولیس سروصدای زیادی به پا کرده اند و هنوز مشخص نیست فرد اول هیات مدیره پرسپولیس کیست.

۱۳اردیبهشت

آلمانیها در ایران بانک می زنند/ چراغ سبز معاون وزیر اقتصاد به ژرمن ها

در دیدار رئیس اتاق بازرگانی آلمان با معاون وزیر اقتصاد پیشنهاد تاسیس بانک آلمانی و نیز فعالیت شرکت‌های این کشور در ایران مطرح شد.

۱۳اردیبهشت

آخرین تغییرات امتیازدهی و رتبه بندی AFC

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران پس از بازگشت از مالزی، آخرین تغییرات امتیازدهی و رتبه بندی فدراسیون های عضو AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تشریح کرد.

۱۳اردیبهشت

وقتی سقف هواپیما ایزوگام نباشد! +تصویر

در یکی از پروازهای بامداد پنجشنبه شرکت هواپیمایی هما سقف هواپیما علیرغم صاف بودن هوا چکه کرد که البته با پاسخ جالب مسئولان پرواز مبنی بر ” ایزوگام نبودن سقف” همراه شد.

۱۳اردیبهشت

خوش‌شانس ترین آدم کره زمین! +تصاویر

در سال ۱۹۹۶، او در تلاش برای عدم برخورد با کامیونی که از رو به رو در حال نزدیک شدن بود، مجبور می شود از مسیر منحرف شده و با صخره ای برخورد می کند. او از ماشین به بیرون پرتاب شده و روی یک درخت فرود می آید. بر روی درخت او مشاهده می کند که چگونه ماشینش پس از برخورد به صخره ها با پیمودن مسافت ۳۰۰ متر، به اعماق دره سقوط می کند.

۱۳اردیبهشت

۲۳۳ مسافر جهنم +تصویر

تصویر ۲۳۳ تن از تروریستهای بین المللی که در عرض یک ماه در درگیری با مجاهدین شیعه و ارتش سوریه در منطقه کسب واقع در شمال لاذقیه به هلاکت رسیده اند. این تصویر توسط یکی از شبکه های اجتماعی وابسته به حزب الله لبنان منتشر شده است.

آمار کرونا
[cov2019]