آرشیو روزانه : ۸ دی, ۱۳۹۳

۰۸دی

ابهام در سرنوشت زن ژاپنی که به داعش پیوست+تصویر

مقامات ژاپنی درباره ناپدید شدن یک فرانسوی الجزایری تبار و همسر ژاپنی اش در سوریه تحقیق می کنند.

۰۸دی

شو زنده لباس زنانه +تصاویر

نخستین اجرای زنده حجاب و پوشش اسلامی، ایرانی مازندران با حضور مدیرکل دفترامور بانوان و خانواده استانداری مازندران در سالن شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.

۰۸دی

خروج میلگرد یک متری از سر یک کارگر+تصاویر

دکتر علیرضا طبیب خوئیی جراح مغز و اعصاب بیمارستان حضرت رسول (ص)، در تشریح جزئیات این عمل نادر گفت: بیمار توسط اورژانس تهران به بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به همراه اسکورت گروه آتش نشانی آورده شد. وی با بیان اینکه در بدو ورود بیمار، بی‌قرار بود و هوشیاری کامل نداشت گفت: اما از نظر […]

۰۸دی

پسر کو ندارد نشان از پدر+تصویر متحرک

پسر کو ندارد نشان از پدر

۰۸دی

واکنش کریمی به شایعات جدایی‌اش از تیم ملی + تصویر

علی کریمی دقایقی پیش تصویر زیر را روی اینستاگرامش منتشر کرد تا دلیل کنار رفتنش از تیم ملی را مشخص کند!

۰۸دی

قالیباف: تبدیل قدرت به ثروت از راه نادرست فسادآور است

شهردار تهران با اشاره به اینکه در جامعه پویا با روش درست ثروت به معرفت، منزلت به قدرت و همچنین قدرت به ثروت تبدیل می شود گفت: اگر هر یک از این موارد از مسیرهای غیر منطقی به یکدیگر تبدیل شود فساد آور خواهد بود.

۰۸دی

رسوایی مالی رژیم صهیونیستی وارد ابعاد گسترده تری شد

بزرگترین پرونده تحقیقات فساد مالی رژیم صهیونیستی با حبس خانگی ‘موشه لیون’ معاون سابق نخست وزیر و دستیار نزدیک وزیر خارجه این رژیم ابعاد گسترده تری به خود گرفته است.

۰۸دی

وقتی آتش انتقام کی‌روش خاموش نمی‌شود

همه چیز از یک تصمیم ناگهانی شروع شد. مهدی رحمتی در اولین روز از بهمن ماه سال ۹۱ درست زمانیکه بهترین گلر موجود در کشورمان بود تصمیم گرفت استراحت کند. “این یک تصمیم شخصی است. در دو ماه گذشته حرفی نزدم و سکوت کردم اما فشار زیادی را تحمل کردم. امروز هم به این نتیجه رسیدم. تصمیمی را که چند وقتی بود به آن رسیده بودم اعلام کنم. می خواهم استراحت کنم و نیاز به آرامش دارم. برای همین با عذرخواهی از همه، می خواهم چند وقتی را دور از تیم ملی باشم”.

۰۸دی

جمعیت فلسطینیان از مرز ۱۲ میلیون تن گذشت

آمار رسمی نشانگر افزایش قابل توجه جمعیت فلسطینیان در سال ۲۰۱۴ میلادی است؛ طبق این آمار جمعیت کل فلسطینیان در سراسر جهان به بیش از ۱۲ میلیون تن رسیده است که یک سوم از آنها ساکن کرانه باختری و نوار غزه هستند.

۰۸دی

ابلاغ پیام فرمانده معظم کل قوا به رزمندگان رزمایش ارتش

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با حضور در منطقه عمومی رزمایش محمد رسوال‌الله(ص) ارتش، پیام مقام معظم رهبری را به رزمندگان این رزمایش ابلاغ کرد.

آمار کرونا
[cov2019]