آرشیو روزانه : ۱۴ دی, ۱۳۹۳

۱۴دی

گلایه های آزاده نامداری از بازتاب های طلاقش

به‌عنوان یک زن می‌توانم از فطرت و روح یک زن صحبت کنم. متأسفانه کسی اصلا از من نپرسید حالت چطور است. همه فقط به این فکر کردند که چی شد، چطور شد؟ هی کنجکاوی کردند و پرسیدند خوب چه اتفاقی افتاده؟ تقصیر کی بوده؟! اصلا ماجرا این نیست که تقصیر کی بوده؛ لطفا یک نفر بپرسد الان حال من چطور است!

۱۴دی

بازیکن ۲۰ ساله فوتبال کشته شد + تصویر

این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده که هنوز مظنونی دستگیر نشده و تسلیت خود به خانواده این بازیکن جوان را ادا کرده است.

۱۴دی

اگر به جای این زن سفیدپوست بودم پلیس با من چه می‌کرد+تصاویر

تصویر بحث برانگیزی در روزنامه «دیلی‌بیست» آمریکا به چاپ رسیده است که یک زن سفیدپوست را نشان می‌دهد که در فاصله بسیار نزدیکی از مقابل افسر پلیس نیویورک قرار گرفته است و فریادی اعتراضی بر سر او می‌کشد. نویسنده سیاهپوست روزنامه دیلی‌بیست در گزارشی به این تصویر اشاره می‌کند و می‌نویسد با خود می‌اندیشم که […]

۱۴دی

اخراج ۸ مدیر بانکی به دلیل تخلف/ بانک‌ها این بار نرخ‌ سود را رعایت می‌کنند

معاون نظارتی بانک مرکزی از سلب صلاحیت ۸ مدیر بانکی خبر داد و گفت: این مدیران برای همیشه از صحنه بانکی خارج شده‌اند و دیگر نمی‌توانند در هیچ یک از بانک‌ها و موسسات سمتی داشته باشند.

۱۴دی

گریم جالب و متفاوت سحر قریشی ! +تصویر

سحر قریشی با اشتراک گذاری عکس زیر، نوشت:سامَلِک حول نشید معرفى میکنم

۱۴دی

پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام +تصاویر

این روزها وقتی از صفحه شخصی چهره ها در فضای مجازی حرف می زنیم اغلب از «اینستاگرام» حرف می زنیم. به نظر می رسد تنور اینستاگرام آنقدر داغ شده که کار و کاسبی فیس بوک و امثالهم را کساد کرده است.

۱۴دی

«سردار سامرا» چگونه مدافع حرم شد؟+ تصویر

همرزم شهید تقوی می گوید: برای دفاع از حرم با مجاهدین عراقی ارتباط برقرار کرد و به نیروهای مردمی عراق پیوست. دوران جنگ نیز از آنجا که به زبان عربی مسلط بود، همین ارتباط خوب را با مجاهدین عراقی برقرار کرده بود و …

۱۴دی

سقف قیمت دنا ۴۲ میلیون تومان شد

پس از یک ماه از مناقشه ایران خودرو و شورای رقابت بر سر قیمت‌گذاری دنا، در نهایت قیمت این خودرو به صورت رسمی و مکتوب از سوی مرکز ملی رقابت اعلام شد.

۱۴دی

افزایش حقوق سربازان در سال آینده

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد.

۱۴دی

اوراق تسهیلات مسکن ارزان شد

اوراق تسهیلات مسکن که در ماه‌های گذشته با قیمت های فزایندهای مواجه شده و نگرانی های زیادی را ایجاد کرده بود،اکنون با کاهش تقاضا مواجه شده و به مدار نزولی برگشته است.

آمار کرونا
[cov2019]