آرشیو روزانه : ۴ اسفند, ۱۳۹۳

رد پای یک استقلالی در تلخ‎ترین شکست‌ آسیایی پرسپولیس

دومین حضور پرسپولیس در یک رقابت آسیایی به سال ۱۳۶۶ شمسی برمی گردد، درست ۳۰ سال بعد از اولین باری که پرسپولیس در رقابت های موسوم به قهرمانی آسیا، حضور پیدا کرد.

عکس جنجالی دو عضو ارشد اخوان در عربستان +تصویر

این دو نفر در این عکس که در حاشیه اجلاس مبارزه با تروریسم در مکه گرفته شده است، با دست خود نماد چهارانگشت اخوان المسلمین را نشان داده‌اند. این نماد مربوط به ائتلاف مخالف رژیم کنونی مصر به ریاست عبدالفتاح سیسی است.

رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه منصوب شد

با حکم رئیس قوه قضاییه رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه منصوب شد.

پورمحمدی و عسگری مشاوران قوه قضائیه

رئیس قوه قضائیه در احکامی جداگانه آزاد ابراهیم زادگان را به سمت رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه و عبدالعلی علی عسگری و علی اصغر پورمحمدی را به سمت مشاوران خود منصوب کرد.

هلاکت ۱۲ داعشی برسر مجازات سیگاری ها !

۱۲ تروریست داعشی به علت اختلاف بین خودشان درباره “اجرای مجازات شماری از سیگاری‌ها” در شهرستان حویجه در استان کرکوک در عراق کشته شدند.

خبر خوشحال‌کننده درخشان برای پرسپولیسی‌ها

خبر خوشحال‌کننده درخشان برای پرسپولیسی‌ها

مداح مشهوری که مدافع حرم شد+تصاویر

«نزار القطری» مداحی که چند سال پیش با نوحه «انا مظلوم حسین» در کشور ما به شهرت رسید، لباس رزم پوشید تا در جرگه مدافعان حرم قرار گیرد.

مالک استیل‌آذین: خریدار پیدا نشد پیشنهاد مارا بررسی کنید

مالک باشگاه استیل آذین گفت ما پیشنهاد خودمان را برای خرید پرسپولیس ارائه کردیم، اگر با قیمت فعلی موفق به فروش نشدید پیشنهاد ما را بررسی کنید.

توافق هسته ای با ایران، آخرین شانس پرزیدنت اوباما

آیا اوباما می تواند با انجام توافق هسته ای ایران و به ثمر رساندن آن، در داخل آمریکا اعتبار کسب کند؟

آیت الله موسوی مطلق درگذشت

این عالم ربانی از سال ۱۳۴۰ تا سال ۱۳۸۵ شمسی به مدت ۴۵ سال امامت مسجد جامع درکه را بر عهده داشت و مدت ها در بستر بیماری بود.

آمار کرونا
[cov2019]