آرشیو روزانه : ۲۳ خرداد, ۱۳۹۴

۲۳خرداد

برای نصرا… سجادی/ عاقبت امیر رضا خادم عبرت نشد؟

امیر رضا خادم روز بیستم بهمن سال ۱۳۹۲ به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش برای پیگیری فرایند خصوصی‌سازی و واگذاری شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس انتخاب شد و شاید آن زمان هرگز تصور نمی‌کرد که این مسئولیت اینقدر سخت باشد و با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کند، او به خاطر اشتباهاتش در انتخاب اسپانسر و اعضای هیئت مدیره بارها مورد انتقاد و حتی اهانت هوادران سرخابی واقع شد.

۲۳خرداد

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس/ بازیکنان استقلال در راه پرسپولیس؟!/ وضعیت صادقیان معلوم نیست!

۲۳خرداد

شروع مجدد صادرات سایپا به بازار مصر

گروه خودروسازی سایپا به دلیل اجرای طرح های متنوع بازاریابی پس از یکسال وقفه موفق به اخذ سفارش از بازار مصر شد و محموله جدید خود را شامل انواع محصولات گروه x100 و x200 را به این کشور ارسال کرده است.

۲۳خرداد

هواداران پرسپولیس به استقلال رفتن مرا فراموش کنند

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال گفت: «هرگز وارد رابطه بازی نشده ام و رابطه ای با مربیان یا دلالان نداشتم و ندارم و این بستگی به این دارد که مسئولان باشگاه پرسپولیس ابراز تمایل کنند یا نه.»

۲۳خرداد

مذاکره استقلال با ۴ گزینه سرمربیگری آبی ها

مذاکرات ما بعد از پایان فصل نقل و انتقالات آغاز شده و فکر می‌کنم حداکثر فردا یا دوشنبه صبح اعضای هیات مدیره و همچنین سرمربی استقلال را معرفی کنیم.

۲۳خرداد

ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه‌ها طبق قانون

در این خصوص طبق قانون اقدام می‌کنیم هرچند که ممکن است برخی‌ها خرده‌ بگیرند ولی نیروی انتظامی مجری اجرای قانون است.

۲۳خرداد

داعش کوچکتر از آن است که برای امنیت جمهوری اسلامی تهدیدی جدی بیافریند

داعش کوچکتر از آن است که برای امنیت جمهوری اسلامی تهدیدی جدی بیافریند و سلطه و اشراف دستگاه‌های امنیتی به گونه‌ای است که هم خود آنها با آرامش در حال فعالیت هستند و هم برای مردم و مسئولان ما آرامش ایجاد کرده‌اند.

۲۳خرداد

سیف:جهت گیری اصلی، کنترل تورم و دستیابی به رشد پایدار است

چهل و چهارمین اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا (ACU)با حضور روسای کل بانک های مرکزی کشورهای عضو در تاریخ (۱۳ ژوئن ۲۰۱۵) بیست و سوم خرداد ۱۳۹۴ در شهر داکا ، پایتخت بنگلادش برگزار شد.

۲۳خرداد

پاسخ پسر معاون مطبوعاتی احمدی نژاد به حواشی ایجاد شده برای مهناز افشار و دخترش

متن زیر را یاسین رامین، پسر معاون مطبوعاتی دوران احمدی نژاد در مورد حواشی مهناز افشار و تولد فرزندش به صورت اختصاصی ارسال کرده که در ادامه می خوانید: مینویسم؛ نه چون نوشته ها و نویسندگان اهمیتی دارند ،بلکه به پاسداشت حرمت وشعور خوانندگان.

۲۳خرداد

طرح زوج و فرد ماه رمضان یک ساعت کم می شود

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، یک ساعت از زمان ممنوعیت تردد در محدوده طرح زوج و فرد در پایتخت کاسته شد.

آمار کرونا
[cov2019]