آرشیو روزانه : ۲۱ مرداد, ۱۳۹۴

۲۱مرداد

بازیگر زن مشهور در کنار فرهاد مجیدی +تصویر

این بازیگر زن در کنار فرهاد مجیدی عکس یادگاری گرفت

۲۱مرداد

تیپ بازیگر و کارگردان‎ زن ‎ایرانی در روسیه+ تصویر

گلاره عباسی در این جشنواره جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت و اشیا….بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد

۲۱مرداد

اظهارات جدید محسنی اژه‌ای درباره مهدی هاشمی

معاون اول قوه قضائیه گفت، قوه قضاییه مصمم است برخوردش با مجرمین بدون تبعیض و بدون توجه به اینکه وابسته به چه مقامی و خانواده ای هستند یا چه پستی دارند، باشد.

۲۱مرداد

تعجب اصفهانی ها از اظهارنظر ایوانکوویچ/ سرمربی پرسپولیس با پراید رفت!

خبرنگاران اصفهانی حاضر در نشست خبری نسبت از اظهارنظر سرمربی پرسپولیس تعجب کردند.

۲۱مرداد

زندانی شدن یک مربی فوتبال به خاطر سوء استفاده جنسی از یک بازیکن!

یک مربی فوتبال به خاطر ارتکاب مسائل غیر اخلاقی و بعد از پیگیری‌های به عمل آمده، به زندان افتاده و ممنوع الفعالیت شده است.

۲۱مرداد

ورشکست شدن بنگاه‌های تعطیل درصورت عدم مدیریت شرایط پسا تحریم

یک کارشناس اقتصادی گفت: صنایع کوچک و متوسط در شرایط “پسا تحریم” به دلیل عقب ماندگی ۱۰ ساله و هزینه‌های تولید بیشتر و کیفت پایین تر در مقابل تولیدات روز دنیا، در صورت عدم هدایت مناسب، از تعطیلی به سمت ورشکستگی می‌روند.

۲۱مرداد

رحمانی‌فضلی:تغییر استانداران و فرمانداران در دستور کار نیست

وزیر کشور درباره تغییرات احتمالی استانداران و فرمانداران گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در حال ارزیابی مدیران خود هستند اما در حال حاضر به طور مشخصی هیچ تغییری در دستور کار نیست.

۲۱مرداد

مرگ بر آمریکا در استان اصفهان ممنوع شد

روز دوشنبه در جریان تهیه و تدارک مراسم تشییع شهدای مظلوم غواص عملیات کربلای ۴ که پس از تفحص و شناسایی به تازگی به محل زندگی خانواده خود جهت خاکسپاری اعزام شده‌اند، تعدادی از طلاب و اعضای خانواده شهدا در استان اصفهان به جرم تهیه و تدارک پلاکاردهای محتوی مضامین استکبارستیزانه دستگیر شده‌اند!

۲۱مرداد

نقش بنگاه‌ها در جذب سرمایه

این روزها دستیابی به بازار جذاب ایران به رقابتی بین قدرت‌های جهانی تبدیل شده است. در این میان یحیی آل‌اسحاق، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با بررسی نقش بنگاه‌ها در جذب سرمایه‌ در پساتحریم معتقد است: صاحبان بنگاه‌ها باید بازارهای همگن خود را در خارج از کشور بیابند و برای مشارکت با خارجی‌ها سر میز مذاکره بنشینند تا بتوانند شرایط را به سود خود تغییر دهند. وی اعتقاد دارد در این شرایط اگر متولیان اقتصاد نتوانند مشکلات اقتصادی را حل کنند، به تاریخ بدهکار می‌شوند.

آمار کرونا
[cov2019]