آرشیو روزانه : ۵ دی, ۱۳۹۴

۰۵دی

مظلومی گران ترین مدافع تیمش را می‌فروشد؟

مدافع تیم فوتبال استقلال از تیم تراکتورسازی پیشنهاد دارد اما سرمربی آبی‌پوشان هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته است.

۰۵دی

آخرین نقل و انتقالات باشگاه‌های لیگ برتر

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: ۱۷ بازیکن تا ساعت ۱۶:۴۵ امروز در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر باشگاه های خود را تغییر داده اند.

۰۵دی

قلعه‌نویی و یک خرید بحث‌برانگیز/ بازیکن بی‌جنبه به مربی جفاکار رسید!

اگر لازم شود، می‌آیم و صحبت‌هایم را می‌کنم اما سند و مدرک ندارم. سند و مدرکم چشم و گوشم است. یک مرد مثل مرد حرف می‌زند و مثل مرد هم عمل می‌کند.

۰۵دی

مدیر مسوول روزنامه بهار: استعفای دسته جمعی نداشتیم، برخی به علت بی انضباطی اخراج شدند

مدیر مسئول روزنامه بهار خبر برخی رسانه ها درباره استعفای دسته جمعی اعضای تحریریه این نشریه را شایعه و کذب محض خواند و گفت: استعفایی در کار نبوده بلکه افرادی به دلیل بی انضباطی از این روزنامه اخراج شده اند.

۰۵دی

چهره های قضائی و حقوقی که «سیاسی» شدند!

در میان بیش از ۱۰ هزار متقاضی کاندیداتوری مجلس دهم تعداد وکلا و حقوقدانان هم قابل توجه بود اما در این میان برخی چهره های حقوقی و قضائی هم وارد گود رقابت سیاسی برای ورود به خانه ملت شدند.

۰۵دی

برترین‌های ۲۰۱۵ نشنال جئوگرافی+تصاویر

نشنال جئوگرافی در آخرین روزهای سال ۲۰۱۵ میلادی برترین عکس های یک سال گذشته خود با موضوع سفر را معرفی کرد. همه ساله با نزدیک شدن به پایان سال میلادی خبرگزاری ها، نشریات و پایگاه های خبری جهان، برترین عکس های منتشر شده در سال گذشته را معرفی می‌کنند. درهمین راستا نشنال جئوگرافی برندگان مسابقه برترین عکس سال ۲۰۱۵ خود با موضوع سفر را معرفی کرد. در زیر گزیده ای از این عکس‌ها را مشاهده می‌کنید.

۰۵دی

فرار پرسپولیس ۱۰ نفره از شکست در دقیقه ۹۴ +جدول

در جریان دیدارهای اولین روز از هفته شانزدهم لیگ برتر پرسپولیس در مشهد مقابل پدیده به تساوی دست یافت، سپاهان در اهواز صدرنشین لیگ را متوقف کرد، ذوب‌آهن مقابل ملوان به برتری رسید و فولاد در تهران مقابل راه‌آهن متوقف شد.

۰۵دی

سلفی دو پرستار با وزیر بهداشت +تصویر

در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از مراکز آموزشی درمانی شهر های ایرانشهر و سراوان

۰۵دی

تصاویر جدید سردار سلیمانی این بار در الانبار عراق

عکس جدیدی از حاج قاسم سلیمانی در عراق و در شرق استان الانبار منتشر شده که در کنار یک دستگاه خودروی کنترل زمینی ایستاده و در حال سخن گفتن با فرماندهان عراقی است.

آمار کرونا
[cov2019]