آرشیو روزانه : ۴ اسفند, ۱۳۹۴

۰۴اسفند

بزرگ “پرسپولیس” شدن با ۱۲ گل نیست!

او (البته در برهوت بی ستاره بودن پرسپولیس) توانسته خود را به بهترین گلزن این تیم تبدیل کند و شاید به واسطه همین چند گل زدن و محبوبیتی که به دست آورده خودش را بزرگ تیم می داند.

۰۴اسفند

نکته شگفت‌انگیز در مورد مدافع “پرسپولیس”/ با او نمی‌برند!

شاید باورنکردنی باشد، اما بازی‌های نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ مسابقاتی که با پیروزی سرخپوشان همراه بوده و دیدارهایی که نورمحمدی در آنها به میدان رفته است!

۰۴اسفند

رای که نمی دهی انگار اصلا نیستی/دوست دارم راهی را انتخاب کنم که امیدم را افزایش می دهد

مجید جلالی سرمربی سایپا می گوید در انتخابات هفتم اسفندماه شرکت می کند چون می خواهد در تعیین سرنوشت کشورشش نقش داشته باشد.

۰۴اسفند

نباید کاری کنیم که بعدا حسرت بخوریم

شیطنت اطرافیان و وجود کسانی که نمی‏خواهند پرسپولیس به قهرمانی و جایگاهی که لیاقتش را دارد برسد. بازی زیبا و حمایت تماشاگران و این که احتمال به دست نیاوردن امتیاز تیم های استقلال تهران و خوزستان بسیار زیاد است.با این شرایط پرسپولیس به قهرمانی نزدیک است.

۰۴اسفند

نزدیک‌ترین فرد به بالاترین مقام اجرایی هم فاسد باشد با او برخورد می‌کنیم

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اخیرا یک فردی در سخنرانی‌های خود اظهار داشت یک میلیارد و ٧٠٠ میلیون دلاری که بعد از برجام گرفتند گم شده، آخر چرا این حرف را می‌زنید، یک دلار مگر می‌شود گم شود، پولی که گرفته شده به خزانه واریز شده است.

۰۴اسفند

وزیر کشور: باید مقابل حمایت رسانه‌های خارجی از جریان خاص موضع‌گیری داشته باشیم

وزیر کشور گفت: در حال حاضر برخی رادیوها و رسانه‌های خارجی از یک جریان خاص حمایت خود را اعلام کرده‌اند که ما باید با بینش و آگاهی، همراه با حفظ وحدت در مقابل این حمایت موضع‌گیری داشته باشیم.

۰۴اسفند

مقدم‌فر: جریان حمایت‌شده از سوی انگلیس اصلاً به فکر مشکلات و معیشت مردم نیست

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ورود جریان غرب‌گرا به مجلس که قبله آنها غرب است منافع دشمن را فراهم می‌کند و مسلماً غرب از این جریان حمایت می‌کند چون این جریان در اصل نمایندگی غرب و آمریکا در ایران را دارد.

۰۴اسفند

سوریه توقف عملیات جنگی را پذیرفت/ تداوم عملیات علیه داعش و النصره

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که این کشور توقف اقدامات جنگی را براساس تداوم تلاش‌های نظامی برای مبارزه با تروریسم داعش و جبهه النصره می‌پذیرد.

۰۴اسفند

خبر تغییر مدیرعامل سایپا صحت ندارد

قناتی گفت: خبری که شب گذشته در مورد تغییر مدیر عامل سایپا مطرح شده بود صحت ندارد.

آمار کرونا
[cov2019]