آرشیو روزانه : ۷ تیر, ۱۳۹۶

۰۷تیر

توئیت تأمل‌برانگیز کارشناس حقوق بین‌الملل درباره ماجراجویی‌های جدید آمریکا در سوریه

رضا نصری کارشناس حقوق بین الملل و عضو موسسه عالی مطالعات بین المللی ژنو، در صفحه توئیتری خود به ادعاهای واهی و جدید واشنگتن مبنی بر زیر نظر داشتن سوریه در خصوص طراحی حملات شیمایی واکنش نشان داد.

۰۷تیر

اخراج ۲۲۰ پلیس آلمانی به دلیل شرکت در پارتی

ماموران پلیس برلین به‌دلیل شرکت در پارتی «خارج از عرف» از هامبورگ اخراج شدند.

۰۷تیر

تلگرام برای فیلتر نشدن با روسیه توافق کرد

تلگرام با پذیرش شرایط و قوانین روسیه و در اختیار قرار دادن اطلاعات لازم به مقام های مسئول از فیلتر شدن در این کشور نجات یافت.

۰۷تیر

تخصیص ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای گسترش فعالیت‌های موشکی و سپاه قدس

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت که در طرح مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای گسترش فعالیت‌های موشکی و ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای مبارزه با تروریسم توسط نیروی قدس سپاه پاسداران پیش بینی شده است.

۰۷تیر

هشدار شدید شمخانی به آمریکا درباره ماجراجویی در سوریه

در صورتی که دولت آمریکا در طرح ادعاهای خود صداقت دارد باید اطلاعات مربوطه را در اختیار بازرسان سازمان منع سلاحهای شیمیایی قرار دهد تا با همکاری دولت سوریه مورد راستی آزمایی بی طرفانه قرار بگیرد.

۰۷تیر

روحانی تاکنون با هیچ فردی برای تصدی مسئولیت صحبت نکرده است

همه فهرست‌ها و صحبت‌هایی که درباره ترکیب دولت آتی بیان می‌شود، گمانه‌زنی است.

۰۷تیر

توضیح رفیقدوست درباره شایعه خانه عفاف در کرج

ماجرا از این قرار بود که یک دختری را خاله‌اش تحویل آن مرکز می‌دهد. آن مرکز بدی نبود و البته هیچ ارتباطی با بنیاد نور ما نداشته است.

۰۷تیر

جمع‌آوری زباله در یکی از بوستان‌های تهران توسط هدیه تهرانی

هدیه تهرانی که برای انجام ورزش صبحگاهی به یکی بوستان‌های تهران رفته بود، بعد از انجام ورزش به جمع‌آوری زباله‌ها در سطح بوستان پرداخت.

۰۷تیر

پیغام استقلالی‌ها به ستاره مورد علاقه منصوریان

با این حال علیرضا منصوریان همچنان به این بازیکن علاقه‌مند است و استقلالی‌ها به او پیغام داده‌اند که حتی اگر قبل از شروع فصل هم به این تیم برنگشت، آنها تمایل دارند، در نیم فصل( بعد از اتمام قرارداد با باهیا) با این بازیکن قرارداد امضا کنند.

آمار کرونا
[cov2019]