آرشیو روزانه : ۸ دی, ۱۳۹۶

۰۸دی

رکوردی که پرسپولیسی ها از استقلال گرفتند

بازی در روز جمعه کافی بود تا پرسپولیس رکورد پرتماشاگرترین مسابقه لیگ را از استقلال بگیرد و به نام خودش ثبت کند.

۰۸دی

دلیل شکایت مجتبی جباری از استقلال چیست؟!

 قرارداد استقلال با مجتبی جباری بازی به بازی بوده و از آنجایی که او در زمان منصوریان ۳، ۴ بازی برای استقلال انجام داد باید پول میگرفت که طبق شنیده‌ها گرفته است.

۰۸دی
سردار سلامی:نظام ما بعد از ۹ دی دوباره بالنده شد و رشد کرد

سردار سلامی:نظام ما بعد از ۹ دی دوباره بالنده شد و رشد کرد

آفرینش یک شکوه بی‌نظیر و یک حماسه بی‌بدیل به نام ۹ دی که ملت ایران با دو بال آگاهی و ایمان و بصیرت چشم فتنه را کور کرد و آرزوهای قبیله شیطان از آمریکا تا رژیم صهیونیستی و انگلیس و مزدوران داخلی را به گورستان سپرد و نشان داد ملت ایران در دفع آرزوهای دشمنان یک ملت هنرمند و حماسه‌آفرین است.

۰۸دی

پوتین آرزوی یک نوجوان سرطانی را برآورده کرد

رئیس‌جمهور روسیه آرزوی یک نوجوان ۱۳ ساله روس را که از سرطان مغز رنج می‌برد، برآورده کرد.

۰۸دی

جزئیات تصادف مرگبار در بزرگراه ارتش

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اساس شواهد و قراین، به احتمال بسیار سرنشینان خودرو تیبا که بامداد امروز در بزرگراه ارتش تصادف کرد، حالت طبیعی نداشتند.

۰۸دی

مفتی عربستان: خطبه سیاسی و انتقاد کردن حرام است

مفتی اعظم عربستان سعودی خطاب به خطیبان نماز جمعه این کشور تبدیل خطبه‌های نماز جمعه به سخنان سیاسی و مطبوعاتی و انتقادی را حرام دانست.

۰۸دی

آیت‎الله خامنه‌ای چطور رهبر شد؟/ روایتی از نقش هاشمی رفسنجانی در انتخاب رهبری

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم آقای رفسنجانی از نظر سیاسی بودن و مدیریت قوی بودند، برای همین دولتش معروف به دوران سازندگی شد. ایشان در آبادانی موفق بودند.

۰۸دی

شریعتمداری: گزینه نظامی «قمپز» در کردن است

مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره روی میز بودن گزینه نظامی گفت: آنان یکبار در دوران دفاع مقدس با ایران درگیر شدند و فهمیدند که نمی‌توانند کاری کنند و مردم هم بدانند که بیانات این دشمنان قمپز در کردن است.

۰۸دی

توافق کاخ سفید با رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران

کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای تایید کرد که با رژیم‌صهیونیستی درباره تشکیل کارگروه‌هایی جهت مقابله با ایران به توافق رسیده است.

۰۸دی

عناصر تندرو عامل تجمع دیروز مشهد/فرماندار مشهد:عده‌ای دوست دارند مردم را تحریک کنند

فرماندار مشهد درباره حوادث روزپنج شنبه این شهر و اینکه گفته می‌شود عده‌ای از روزهای قبل فراخوان تجمع داده بودند، می‌گوید در فضای مجازی این کار انجام شده و درخواستی به فرمانداری نداده بودند. همچین اطلاعاتی به طور متقن نداریم اما برخی عناصر تندرو مخالف دولت با توجه به رسانه‌هایشان به نظر می‌رسد بدشان نمی آید که به آن دامن بزنند و این در کانال هایشان نیز مشخص است و باید بررسی دقیق شود.

آمار کرونا
[cov2019]