آرشیو روزانه : ۲۹ بهمن, ۱۳۹۹

۲۹بهمن

افشاگری ستاره ناراضی استقلال در خصوص جدایی وریا غفوری از آبی پوشان

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره تغییر سرمربی استقلال گفت:در سطحی نیستیم که بخواهیم درباره کادر فنی صحبت کنیم. این به عهده باشگاه است.

۲۹بهمن

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با پایبندی به قانون محل خدمت خود را ترک کرد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اوایل بهمن ماه سال جاری ایشان با پایبندی کامل نسبت به اجرای قانون اقدام به ترک محل خدمت خود کردند.

۲۹بهمن
سردار هادیانفر:

ایمنی محصولات ایران خودرو ارتقای بسیار خوبی یافته است

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر این‌که محصولات ایران خودرو در حوزه ایمنی ارتقای بسیار خوبی یافته، گفت: در تصادفاتی که منجر به فوت می شود، ۳ تا ۶ دهم درصد فوتی برای هر ۱۰ هزار وسیله ای است که ایران خودرو تولید می کند و این عدد بسیار خوبی است، اما همچنان نیازمند انجام اقدامات جدی تری هستیم تا این رقم هرچه بیشتر کاهش یابد.

۲۹بهمن

تیموریان به تراکتور برمی‌گردد؟

این درحالی است که هافبک سابق تیم ملی و تراکتور قرار بود در این تیم جانشین حسن آذرنیا شود تا مدیر فعلی تبریزی‌ها به عنوان مدیرعامل به ماشین‌سازی بازگردد.

۲۹بهمن

برنامه پرسپولیس برای جذب مهاجم نیمکت‌نشین این روزهای سانتاکلارای پرتغال

باشگاه پرسپولیس با توجه به خواست یحیی گل محمدی علاقه ویژه ای به جذب شهریار مغانلو دارد، اما با توجه به مشکلات مالی بیش تر از دو راهکار برای جذب او پیش رو ندارد. یا مغانلو خود رضایت نامه اش را دریافت کند و یا به صورت قرضی به پرسپولیس بیاید.

۲۹بهمن

معاون قضایی دادستان کل کشور:امیدواریم در سال ۱۴۰۰ و قرن جدید جشن بالندگی بگیریم و چهره ها را مکدر نبینیم

هجدهمین دوره جشنواره تولید ملی-افتخار ملی با بعد از ظهر سه شنبه با حضور مقامات کشوری در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی برگزار گردید.

۲۹بهمن
در مراسم افتتاح مرکز تماس جدید ایران‌خودرو عنوان شد

دو خدمت جدید امداد خودرو برای مشتریان

مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران، با بیان این‌که تعامل نزدیک میان این شرکت و پلیس راهنمایی و رانندگی سبب تسهیل در تردد ناوگان امدادی خواهد شد، گفت: این تسهیل، زمینه کاهش زمان انتظار امداد و هموطنان در جاده‌ها و مسیرها را فراهم می کند‌.

۲۹بهمن
شکایت مردم از «روحانی» در کمیسیون اصل ۹۰ واصل شد

شکایت مردم از «روحانی» در کمیسیون اصل ۹۰ واصل شد

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۲۲۰ هزار نفر از آحاد مختلف مردم شکایتی از رئیس جمهور مشتمل بر ۱۶ بند پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را تقدیم این کمیسیون کرده‌اند. 

۲۹بهمن

احتمال معاوضه ۳ بازیکن تراکتور با یک بازیکن

به نظر می‌رسد یکی از برنامه‌های باشگاه تراکتور جدا از بحث مالی برای جذب کاپیتان ماشین‌سازی، معاوضه وی با سه بازیکن جوان سرخ‌پوشان تبریزی است.

۲۹بهمن

آرزوی موفقیت مهدوی‌کیا برای  مهاجم گلزن پورتو  + تصویر

مهدوی کیا یکی از ستاره‌های بازی هامبورگ و یوونتوس بود. او یک گل زد، یک پنالتی گرفت و یک پاس گل هم به هم تیمی‌هایش داد و اصلی ترین نقش را در فرار هامبورگ از شکست برابر یوونتوس ایفا کرد.

آمار کرونا
[cov2019]