آرشیو روزانه : ۱۹ مهر, ۱۴۰۱

“ما و قصه‌ی عکس‌هایمان”

تلفن‌های همراهِ دارای دوربین های قوی دو پیامد داشت: آن‌هایی که پشت دوربین بودند احساس کردند که استعداد عجیبی در عکاسی دارند و آن‌هایی هم که جلوی دوربین بودند با دیدن عکس خودشان از زمین و زمان گلایه کردند که چرا هنوز به عنوان یک” مدل” کشف نشده‌اند.در مقایسه با قدیم، امروز وقتی عکسی می‌گیریم اول خودمان را چک می‌کنیم. عکس‌هایی را که خوشمان نمی‌آید فورا حذف می‌کنیم. در قدیم آدم‌ها برای عکس گرفتن آماده می‌شدند. آرایش می‌کردند و به خودشان می‌رسیدند.

درخواست مجری از علی کریمی در آنتن‌زنده

حمله تند مجری تلویزیون به اقدامات اخیر علی کریمی در تشویق جوانان به آشوب در کشور را در این ویدئو خواهید دید.

قصه باورنکردنی وفاداری یک شوهر به خانمش

یک مرد ژاپنی پس از فراگیری غواصی حدود ۱۱ سال است که هر هفته زیر دریا می‌رود و تاکنون حدود ۵۰۰ عملیات جست وجو زیر آب انجام داده است تا همسرش را پیدا کند.

تغییر منش شبکه”ایران اینترنشنال”؛ یکی از پیش‌شرط‌های عادی‌سازی روابط تهران و ریاض

تغییر منش شبکه”ایران اینترنشنال”؛ یکی از پیش‌شرط‌های عادی‌سازی روابط تهران و ریاض

یک کارشناس ارشد روابط بین الملل با اعتقاد بر این که شبکه” ایران اینترنشنال” به دنبال مصادره ‌به‌مطلوب کردن اعتراضات مردم ایران و تبدیل مطالبات مدنی آن‌ها به مطالبات راهبردی عربستان سعودی است، گفت: از آنجا که این شبکه متعلق به دولت عربستان سعودی است، جا دارد موضوع عملکرد آن به عنوان یکی از موضوعات مهم در دستور کار مذاکرات تهران و ریاض قرار بگیرد.

فرمانده یگان‌ ویژه: شناسایی لیدرهای اغتشاشات با پهپاد

فرمانده یگان‌ ویژه: شناسایی لیدرهای اغتشاشات با پهپاد

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در ادامه اظهار کرد: به‌طور مثال برای اینکه بتوان میزان جمعیت، هیجان و چیزهایی که جمعیت با خود حمل می‌کند را شناسایی کرد و لیدرها و هدایت‌کننده‌ها را مشخص کرد که در کجای اجتماعات و اغتشاشات حضور دارند از این فناوری استفاده می‌شود.

تهدید ایلان ماسک ازسوی چین بخاطر اینترنت ماهواره‌ای

تهدید ایلان ماسک ازسوی چین بخاطر اینترنت ماهواره‌ای

ایلان ماسک اعتراف کرده بعد از رساندن اینترنت ماهواره ای به اوکراین در جنگ روسیه از سوی دولت چین پیامی گرفته که او را از فکر کردن به گسترش این اینترنت به چین هم منع کرده است!

چه غذاهایی منجر به تپش قلب می‌شود؟

مصرف برخی غذاها یا نوشیدنی‌ها، به خصوص بیش از حد، ممکن است باعث شود که قلب شما تپش کند.

اعداد روی تایر نشانه چیست؟

رقم بعدی در کد تایر پس از یک / درج می‌شود. این عدد دو رقمی است و فاق یا دیواره لاستیک را برحسب میلیمتر بیان می‌کند. برای مثال در تایر ۱۸۵/۶۵ با لاستیکی به پهنای ۱۸۵ میلیمتر و فاق ۶۵ میلیمتر مواجه هستیم.

آمار کرونا
[cov2019]