گودرزی: مجلس نسبت به حفظ عزت ایران حساس است و موضوعات را دنبال میکند
هاشمیان: با هیچکس مسابقه گرفتن بازیکن نداریم/ اسم و رسم که فوتبال بازی نمیکند
بازدید دریادار عظمایی از جزایر بوموسی و تنب بزرگ
پزشکیان به اجلاس اضطراری دوحه میرود
خاتمی: راه مقابله با اسرائیل، پاسخ محکم به اوست/ ایران دشمن همسایگان نیست
پرسش بزرگ بعد از صعود تاریخی ازبکستان به جام جهانی و قهرمانی در کافا
قیمت برنج ایرانی در بازار امروز ۱۸ شهریور
دوناروما: آمادهام که در سیتی تاریخساز شوم/ جامهای زیادی میخواهم
درآمد ۱۹ میلیارد و هشتصدی تا پایان شهریور عایدی پرسپولیسی ها بوده است.
ستاره ایرانی پورتو میتواند این تیم را بار دیگر قهرمان اروپا کند؟
کارلوس کیروش در تمرینات یکی دو روز گذشته از زوج شجاع خلیلزاده و حسین کنعانیزادگان در پست دفاع وسط استفاده کرده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو از صادرات ۳۵۰۰ دستگاه خودروهای تارا اتوماتیک و دستی، دنا، دناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک به کشور آذربایجان طی یک سال آینده خبر داد.
خط خوردن ۲ ستاره استقلال و پرسپولیس برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ باعث شد که تیمملی تا مدتها به حاشیه برود و حرف و حدیثهای زیادی راجع به این تصمیم کیروش به وجود بیاید.
استادیوم لوسیل را میتوان برجستهترین استادیوم قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ دانست. ظرفیت این استادیوم که میزبان مراسم فینال جام جهانی ۲۰۲۲ نیز میباشد ۸۰,۰۰۰ هزار نفر است.
یکی از عمده ترین مشکلات صنعت خودرو بی شک روش های ارتباط با زنجیره تامین است. روش هایی فرسوده که از نظر بستر فساد، ایمن نیستند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از زمانی که روی کار آمد اقدام به تغییرات کلان در ساختار مدیریتی این شرکت نمود اما در ایستگاه ساپکو متوقف شده بود، شب گذشته در یک اقدام مهم مدیرعامل ساپکو تغییر کرد تا در مرحله بعد ساپکو نیز منحل شود و شرکتی که در انحرافی بزرگ از اصل خود تبدیل به بازوی قطعه سازان در اعمال فشار به ایران خودرو شده بود حذف و قیمت تمام شده و سطح کیفی تنها عامل انتخاب تولید کننده قطعات باشد.
طبق اعلام مسئولان باشگاه استقلال شرایط پرداخت پول مهدی قایدی به باشگاه اماراتی در وضعیت مالی فعلی استقلال این موضوع دغدغه اصلی باشگاه نیست.
متاسفانه طی سال های اخیر شرکت های بزرگ زنجیره تامین قطعات ایران خودرو و سایپا مانند سازه گستر و ساپکو به هلدینگ های بزرگ بازرگانی تبدیل شده و از رویکرد اصلی خود برای طراحی و مهندسی و نظارت بهینه بر تامین قطعات دور شده اند و متاسفانه این شرکت ها گرچه از نظر مهندسی تامین و مدیریت بازرگانی رشد کرده اند اما در بخش مهندسی فنی و تکنیکی، برق و … توسعه چندانی نیافته و از شرکت های تولید کننده خصوصی عقب تر هستند.