آرشیو روزانه : ۱۵ خرداد, ۱۴۰۳

۱۵خرداد

انتخابات ریاست جمهوری؛ انتقاد کرباسچی به کثرت ثبت‌نام‌ها و ارائه راهکار

غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی و مدیرمسئول روزنامه هم‌میهن، به وضعیت ثبت‌نام‌ها در انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرده و خواستار اصلاح قوانین و وضع شرایطی برای کاندیدا شدن افراد شده است….

۱۵خرداد

ترافیک ۳ کیلومتری محور کندوان/ روزانه ۳۵ هزار خودرو تردد دارد

در محدوده طویر شاهد حدود ۳ کیلومتر ترافیک به سمت تهران وکرج به صورت توقف حرکت هستیم.

۱۵خرداد

رقابت برای عضویت در بریکس؛ تایلند و ترکیه در صف انتظار

در حالی که گروه بریکس خود را برای گسترش آماده می‌کند، تایلند و ترکیه به عنوان دو قدرت منطقه‌ای، تمایل خود را برای عضویت در این گروه اعلام کرده‌اند….

۱۵خرداد

برخورد مرگبار قطار با تعدادی کارگر در شمال‌شرق چین

این حادثه بامداد امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی در استان «هیلونگ جیانگ» واقع در شمال شرق چین رخ داد و در پی آن یک قطار باری با تعدادی کارگر ساختمانی روی ریل برخورد کرد….

۱۵خرداد

اسماعیلی: دولت نامزد مشخصی ندارد، امیدوارم دولتمردان به اجماع برسند

غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر ریاست جمهوری، با تاکید بر اینکه دولت به عنوان برگزار کننده انتخابات، نامزد مشخصی ندارد، ابراز امیدواری کرد که دولتمردانی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند، به اجماع برسند تا رئیس جمهور با رای حداکثری انتخاب شود…

۱۵خرداد

مدافع تیم ملی در آستانه محرومیت

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم ملی، تنها بازیکن تک‌کارته تیم ملی است که در صورت دریافت اخطار مقابل هنگ‌کنگ دیدار بعدی مقابل ازبکستان را از دست خواهد داد….

۱۵خرداد

قتل مادر با ضربات چاقو در شرق تهران / قاتل کینه‌جو بخشیده شد

قاتل: پس از اینکه پدرم من را هم تنها گذاشت؛ سرگردان کوچه و خیابان بودم، تا اینکه دو ماه قبل از حادثه، مادرم من را پیدا کرد و پیش خودش برد؛ از آن روز به بعد همراه او و برادرم زندگی می‌کردم؛ بخاطر کینه‌ای که داشتم، کنترلم را از دست دادم و با چاقو به او ح…

۱۵خرداد

منصوری پی۹۰۰ طلایی ؛ تیونر ایرانی بازهم یک شاهکار رو کرد! (عکس)

منصوری پی۹۰۰ نسخه طلایی با فاصله بین محورهای طولانی تر، تنها یک دستگاه خواهد بود و این ارزش پروژه منصوری را چند برابر می کند.

۱۵خرداد

بوگاتی شیرون L’Ultime؛ وداع با ابرخودروی افسانه‌ای (عکس)

بوگاتی با معرفی شیرون L’Ultime که در زبان فرانسه به معنای «آخرین» است، به تولید نسل فعلی شیرون پایان می‌دهد. این مدل پانصدمین و آخرین خودروی ساخته شده از سری شیرون است و بدین ترتیب، پرونده‌ی هشت ساله ابرخودروی نمادین بوگاتی بسته می‌شود….

آمار کرونا
[cov2019]