2

ب‌ام‌و X4 شاسی‌بلندی جمع و جور+تصاویر

  • کد خبر : 124974
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸

نمایشگاه سالانه خودرو نیویورک اولین بار در سال ۱۹۹۰ آغاز به کار کرد. این نمایشگاه امسال نیز همانند سال های گذشته برگزار خواهد شد. در این گزارش نگاهی داریم به یکی از معروف ترین خودروهایی که در این نمایشگاه رونمایی می شود: BMW X4.

با نزدیک شدن زمان آغاز به کار نمایشگاه نیویورک، تولید کنندگان مختلفی از سراسر جهان اطلاعات محدودی درباره خودروهای جدیدشان منتشر می کنند. شرکت بی ام و نیز هفته آینده نه یک مدل، بلکه دو مدل خودروی جدید وارد بازار می کند.  یکی M4 Convertible با موتوری ۴۲۵ اسب بخاری و دیگری مدلی جدید به نام X4

بی ام و X4 یک خودروی کراس اور ( شاسی بلندی جمع و جور و کوچک تر) محسوب می شود. این خودرو که ظاهر یک X6 کوچک شده را دارد هفته آینده در نمایشگاه خودروی نیو یورک رونمایی خواهد شد. این خودرو از دوباره طراحی شده است اما هم چنان نشانه هایی از برادر بزگ تر خود را به همراه دارد.

در بخش موتور خریداران چندین انتخاب پیش روی خود دارند.

مدلX4 xDrive28i به یک موتور ۲ لیتری با تکنولوژی تویین پاور (TwinPower) بی ام و مجهز است که ۲۴۵ اسب بخار قدرت تولید می کند.

 

مدل X4 xDrive35i با قدرتی بیشتر معادل ۳۰۶ اسب بخار از یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندری بهره می برد.

بر اساس گفته شرکت بی ام و خریداران می توانند از میان موتورهای دیزلی و بنزینی، هرکدام را که علاقه دارند برای خودروی خود انتخاب کنند. میزان توان موتورهای این خودرو بر اساس مدل و نوع سوخت در میان ۱۸۴ تا ۳۱۳ اسب بخار متغیر است.

آزمایشات بازدهی بر روی خودوها نشان داده که مدل توربوشارژ مجهز به موتور ۳ لیتری بنزینی در عرض ۵٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند . مدل دیزلی xDrive35d می تواند با شتاب بیشتر ۵٫۲ ثانیه مدل قبلی را شکست دهد.

وجود حرف X در این مدل ها نشان می دهد که حرکت ۴ چرخی در آن ها موجود است.

در این خودرو یک نسخه جدید از سیستم connected Drive شرکت بی ام و نیز وجود دارد که امکاناتی همانند صفحه نمایش کنترل تمام رنگی، سیستم تنظیم نور خودکار و سیستم هشدار برخورد را به مشتریان ارایه می کند.

بازار

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=124974

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر