1

رقابت‌های عجیب ورزشی در اقصی نقاط جهان+تصاویر

  • کد خبر : 100394
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۸:۲۴

در گزارش زیر رقابت‌های عجیب ورزشی در اقصی نقاط جهان را مشاهده می کنید.

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دویچه وله؛
غلت‌خوردن برای پنیر
این رقابت بر روی تپه‌ای در منطقه “Gloucester” انگلیس برگزار می‌شود. گفته می‌شود که حدود ۲۰۰ سال از پیشینه‌‌ی این رقابت می‌گذرد. هرکس زودتر پنیر به وزن هفت پوند را تصاحب کند برنده این مسابقه است.
پرتاب چکمه
رقابت‌های پرتاب چکمه از سال ۱۹۷۵ آغاز شده است. تکنیک پرتاب چکمه برگرفته از تکنیک پرتاب دیسک و نیزه است. رقابت‌های قهرمانی سال جاری با حضور ۶۰ نفر در برلین برگزار شد.
مسابقه دو با کفش پاشنه‌بلند
زنان دونده فقط مجاز به استفاده از کفش پاشنه بلند هستند. مسیر ۱۰۰ متری مسابقه با کفشی طی می‌شود که پاشنه آن حداقل ۷ سانتیمتر باشد. (عکس از رقابت در مکزیکوسیتی)
فوتبال در مرداب
اولین دور قهرمانی فوتبال در مرداب آلمان با حضور ۴۵۰ نفر در ایالت نیدرزاکسن برگزار شد. قهرمان این رقابت‌ها در بازی‌های جهانی فوتبال در مرداب که در فنلاند برگزار شد، نماینده آلمان بود.از عمر این رقابت ۱۳ سال می‌گذرد.
غواصی در آب گل آلود
غواصی در آب گل آلود بیشتر به رانندگی بدون چراغ در شب شباهت دارد. مسیر ۵۵ متری باید دوبار طی شود. ۲۵ سال از عمر این رقابت‌ جهانی که در ویلز برگزار می‌شود می‌گذرد. رکورد غواصی در آب گل‌الود یک دقیقه و ۲۴ ثانیه بوده است.
شیرجه با باسن
پریدن با باسن درون آب و ایجاد موج. هرکسی که موفق شود موج بیشتری ایجاد کند پیروز این رقابت است. مسابقات جهانی این رشته از سال ۲۰۰۶ برگزار می‌شود. (عکس‌ از رقابت‌های اتریش)
سطل آشغال سواری
این رشته نسبتا جدید است. افراد حرفه‌ای برای پیمودن خیابان ۳۲۰ متری با شیب ۱۲ درجه‌ به ۲۹ ثانیه زمان نیاز دارند. سرعت بعضی از سطل آشغال سواران به ۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. طبق مقررات سطل آشغال باید خالی و تمیز باشد.
بوکس و شطرنج
ترکیبی عجیب از بازی فکری و مشت‌زنی. شش راند چهار دقیقه‌ای شطرنج به همراه پنج راند بوکس در درون رینگ.
پرتاب هسته گیلاس
رقابت جهانی پرتاب هسته گیلاس حاصل یک ایده در زمان رقابت‌های جام جهانی فوتبال در سال ۱۹۷۴ است. این رقابت در شهر دورن آلمان برگزار می‌شود. رکوردداران این رقابت هسته‌ گیلاس را بیش از ۱۶ متر با دهان خود به پیرون پرتاب کرده‌اند.
مسابقه نعره گوزن
در نمایشگاه وسائل شکار هر ساله مسابقه نعره گوزن برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این رقابت همگی شکارچی هستند. هر کسی که نعره گوزن را به بهترین وجه شبیه‌سازی کند از سوی هیئت داوران به عنوان برنده انتخاب می‌شود.
صندلی سواری
شرکت‌کنندگان در این رقابت مجاز هستند صندلی خود را در یک مسیر ۲۰۰ متری تنها با کمک دست و پا جلو برانند و هدایت کنند. بهترین زمان ثبت شده ۲۷ ثانیه و هشت صدم ثانیه است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100394

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر