4

احتمال معرفی ۳ وزیر پیشنهادی در ۲ هفته آینده

  • کد خبر : 100699
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۸:۳۳

عضو هیئت رئیسه مجلس از احتمال معرفی سه وزیر پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان طی دو هفته آینده به پارلمان خبر داد و گفت: ممکن است رئیس مجلس فردا برای برگزاری چند جلسه علنی در مجلس قدیم، از نمایندگان رأی‌گیری کند.

خبرگزاری فارس: احتمال معرفی ۳ وزیر پیشنهادی در ۲ هفته آینده/ رأی‌گیری برای برگزاری جلسه علنی در مجلس قدیم

علیرضا منادی نماینده مردم آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از فردا ۳۱ شهریور، از برنامه ویژه مجلس به همین مناسبت طبق روال هر ساله خبر داد و اظهار داشت: فردا علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی با حضور در نشست علنی مجلس، سخنرانی خواهد کرد و سپس تقدیری هم از ایثارگران و جانبازان مجلس انجام خواهد شد.

وی همچنین به تعمیرات صحن خانه ملت اشاره کرد و گفت: مجلس قطعاً فردا جلسه علنی دارد، اما احتمال اینکه رئیس مجلس برای انتقال چند جلسه علنی به مجلس قدیم به منظور اتمام تعمیرات صحن، از نمایندگان رأی‌گیری کند، نیز وجود دارد، چون صحن خانه ملت واقعاً نیازمند تعمیرات است و باید تکمیل شود.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه به معرفی سه وزیر پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان اشاره و تصریح کرد: طبق گفته دولتی‌ها، احتمالاً ظرف دوهفته آینده سه وزیر پیشنهادی برای اخذ رأی اعتماد به صحن علنی معرفی خواهند شد تا پارلمان در سه هفته کاری پیش رو، صلاحیت و برنامه‌های آنان را مورد بحث و بررسی قرار دهد و تکلیف وزرای این سه وزارتخانه را مشخص کند.

منادی در پایان درباره انتخاب دادستان دیوان محاسبات، خاطرنشان کرد: اگر کمیسیون برنامه و بودجه گزینه پیشنهادی خود را برای دادستانی دیوان محاسبات به هیئت رئیسه معرفی کند، بلافاصله انتخاب دادستان این دیوان در دستور کار جلسات علنی مجلس قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر