2

فرزندان “جهاد نکاح”در راهند

  • کد خبر : 100725
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

۱۹ آوریل ۲۰۱۳ شیخ “عثمان بطیخ” با صدور فتوایی، از دختران و زنان تونس و دیگر کشورهای عربی خواست برای تأمین نیازهای جنسی جنگجویان مخالف حکومت “بشار أسد” رئیس جمهور سوریه، به سوریه سفر کنند.

افق نیوز به نقل از  شیعه آنلاین، “لطفی بن جدو” وزیر کشور تونس طی اظهاراتی فاش کرد، دختران تونسی که برای تن دادن به “جهاد نکاح” به سوریه سفر کردند، باردار به تونس بازگشته اند.

وی که در پارلمان تونس سخنرانی می کرد و اظهاراتش توسط وب سایت “أنصار الفاروق” از سایت های همفکر القاعده منتشر شد، در ادامه افزود: آمار دقیقی در مورد تعداد دفعاتی که این زنان تن به “جهاد نکاح” داده اند در دست نیست اما بررسی های اولیه نشان می دهد که هر یک از آنان دست کم با ۲۰ تا ۳۰ جنگجوی مسلح که از کشورهای مختلف جهان هستند، همبستر شده و مشخص نیست نوزادی که اکنون در شکم آنان است، متعلق به کدام یک از جنگجویان است؟!

وزیر کشور تونس که اظهاراتش به طور مستقیم از شبکه رسمی دولت تونس پخش می شد همچنین گفت: در مورد مردانی که می خواهند برای جهاد مسلحانه به سوریه بروند نیز ما با مشکل مواجه بوده ایم. در دو سال اخیر بیش از شش هزار جوان و مرد تونسی تلاش کرده اند به سوریه بروند اما نیروهای ما آنان را شناسایی و بازداشت کرده اند.

وی همچنین افزود: ۸۶ نفر نیز بازداشت شده اند که برای جذب نیرو، در تونس فعالیت می کردند. در واقع آنان جوانان را اغفال می کرده اند و آنان را شستشوی مغزی می داده اند تا برای جنگ به سوریه بروند.

شایان ذکر است، ۱۹ آوریل ۲۰۱۳ شیخ “عثمان بطیخ” با صدور فتوایی، از دختران و زنان تونس و دیگر کشورهای عربی خواست برای تأمین نیازهای جنسی جنگجویان مخالف حکومت “بشار أسد” رئیس جمهور سوریه، به سوریه سفر کنند.

صدور این فتوا در جهان عرب جنجال آفرید و با واکنش های بسیار زیادی مواجه شد. وی بعد از صدور این فتوا، به اتهام تلاش برای نشر فحشا، از سمت خود برکنار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100725

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر