1

صحبت های اختصاصی قلعه نویی با مجیدی

  • کد خبر : 100996
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال از بازیکنان یک اخطاره تیمش خواست که هر طوری هست در سئول کارت نگیرند.

جدا از محرومیت خسرو حیدری که مسلما به ضرر استقلالی‌ها تمام می‌شود، ۶ آبی‌پوش دیگر هم یک اخطاره هستند و اگر در بازی رفت با اف‌سی‌سئول اخطار بگیرند دو اخطاره می‌شوند و بازی برگشت در تهران را از دست می‌دهند.
همان‌طور که می‌دانید در لیگ قهرمانان آسیا برخلاف لیگ خودمان اگر‌ بازیکنان دو‌ اخطاره شوند محروم خواهند شد، البته‌ AFC برای کمک به تیم‌های حاضر در مرحله نیمه ‌نهایی اخطارهای مرحله مقدماتی را بخشیده اما با این وجود خسرو حیدری محروم است و نمی‌تواند در دیدار‌ رفت مقابل اف‌سی‌‌سئول بازی کند.
فرهاد مجیدی، ساموئل، صادقی، عمران‌زاده، نکونام و تیموریان، ۶ آبی‌پوشی هستند که یک اخطاره‌اند و اگر در سئول کارت زرد بگیرند دیدار برگشت را از دست خواهند داد. ۳ نفر از این‌ ۶ نفر فیکس تیم ملی هستند و امثال مجیدی و ساموئل هم مهره‌های میدان دیده‌ای محسوب می‌شوند.
در همین ارتباط امیر قلعه‌نویی وقتی استقلال هنوز در تایلند بود این ۶ نفر را کنار کشید و با آن‌ها به صورت خصوصی صحبت کرد: «ببینید بزرگواران! ما‌ در مرحله حساسی هستیم و باید مراقب باشیم. الان شما ۶ نفر در آستانه محرومیت قرار دارید در حالی‌که ما در بازی برگشت به همه شما نیاز داریم و باید آن روز بازی کنید. در بازی چهارشنبه مراقب باشید کارت نگیرید به خصوص آندو و جواد که پست بازی‌شان طوری است که احتمال اخطار گرفتنشان بیشتر است.»
قلعه‌نویی از محرومیت خسرو در بازی رفت خیلی ناراحت است و حالا باید مثل روز داربی جای خالی خسرو را پر کند. احتمال دارد آندو به سمت راست برود و فردین عابدینی هم بازی کند. حتی این احتمال هست که مجیدی ثابت بازی کند، البته با توجه به شرجی بودن هوای سئول باید همه جوانب را درنظر گرفت چون مجیدی ثابت کرده بازیکن‌۹۰ دقیقه‌ای نیست.
روزنامه خراسان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100996

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر