3

یاوری: قهرمانی به جای کم و زیاد کردن وزنش رفتارش را تغییر دهد

  • کد خبر : 101251
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲

کنفرانس مطبوعاتی تیم های فوتبال فجر سپاسی شیرازی و پرسپولیس تهران امروز سوم مهر برگزار شد که بر اساس آن سرمربیان دو تیم به سوالات خبرنگاران حاضر پاسخ دادند.

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل فجر سپاسی گفت: فردا بازی سختی مقابل تیم فجر داریم زیرا این تیم چه در زمان مربیگری پیروانی و چه در زمانی که یاوری مربی این تیم است که هر دوی آنها از استادان فوتبالی ما هستند و خوب کار می کنند، بنابراین ما باید تمام تلاش خود را مقابل این تیم شیرازی به کار گیریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من فیلم بازی های فجر را دیده ام و طبق آنها با بازیکنان تمرین کرده ایم همچنین ما هم برای این بازی شرایط خوبی داریم ولی به دلیل اتفاقاتی که در بازی قبل رخ داد و به ناحق به سپاهان باختیم تا حدودی ناراحت هستیم اما سعی می کنیم آن بازی را فراموش کنیم و می خواهیم با برد مقابل فجر آن را جبران کنیم.
وی اظهار داشت: ما با شناخت کامل مقابل فجر بازی می کنیم و امیدوارم هواداران شاهد بازی خوبی باشند.
دایی افزود: در خصوص تغییر کارت قرمز میثم حسینی به کارت زرد باید بگویم این چیزی را عوض نمی کند و نتیجه بازی هم عوض نمی شود ولی خوشحالم و از کمیته داوران تشکر می کنم که کارت قرمز او را به کارت زرد تبدیل کردند.
محمود یاوری در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل پرسپولیس گفت: بچه های ما از لحاظ روحی، فنی و فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارند و هفته خوبی را پشت سر گذاشته اند و آماده بازی مقابل پرسپولیس هستند ولی من امیدوارم با توجه به اینکه در روزهای قبل گفتم مسائل حاشیه ای در این بازی دخیل نباشد یعنی بازی هفته قبل مقابل سپاهان تأثیری در این بازی نداشته باشد و از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تقاضا دارم داوری انتخاب شود که از لحاظ قضاوت تأثیری در بازی نداشته باشد و عدالت در این بازی رعایت شود.

 

 سرمربی تیم فجر سپاسی تصریح کرد: گفته می شود که میان من و علی دایی دلخوری وجود دارد اما این مسئله صحت ندارد. علی دایی از اسطوره های فوتبال جهان است و ما مسائل داخل زمین را هیچوقت به بیرون درج نمی کنیم.
وی اظهار داشت: تیم دایی همیشه مسائل جوانمردانه را رعایت می کند اگر بین من و دایی مشکل ایجاد شده است این اختلاف از سمت جراید و رسانه ها می باشد.
یاوری در مورد مسائلی که در هفته گذشته اتفاق افتاد، گفت: تمام مسائل فوتبال ما حل شده است اما نمی دانم چرا مسئله رشوه و تبانی داوران حل نمی شود. عزیز محمدی در سالهای گذشته اعلام کرد داورانی هستند که تبانی می کنند ولی آیا کمیته داوران با این مورد برخورد کرده است؟
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی خاطرنشان کرد: در مورد محسن قهرمانی باید بگویم که او از داورانی است که همیشه جلب توجه می کند چه در گذشته که اضافه وزن داشت و چه الآن که وزنش را کم کرده است از او تقاضا داریم به جای کم و زیاد کردن وزن خود، دانش خود را زیاد کند.

وی در پایان در مورد تأثیر داوری در بازی فردا گفت: اتفاقات بازی گذشته شاید باعث این شود که داوری در این بازی تأثیر خودش را بگذارد، دوست دارم در هر صورت عدالت رعایت شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=101251

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر