1

مدیر عامل بانک ملت ابقا شد

  • کد خبر : 102028
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

علی دیواندری، مدیرعامل بانک ملت حداقل تا دو سال دیگر به عنوان مدیرعامل این بانک فعالیت خواهد کرد.

 طبق رای سهامداران در مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، علی دیواندری به عنوان نماینده ائتلاف بخش خصوصی، برای دو سال دیگر به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب شده است.

بر این اساس، دیواندری در دوره جدید هم مدیریت عاملی بانک ملت را  به عنوان بزرگ ترین بانک خصوصی کشور از لحاظ سرمایه بر عهده خواهد داشت.

این گزارش حاکی است، علی دیواندری که از سال ۸۴ مدیریت عاملی بانک ملت را بر عهده داشته در دوره مدیریت خود، این بانک را با استفاده از روش های علمی به یکی از بانک های برتر کشور تبدیل کرده است.

بر این اساس، با ابقای دیواندری در پست مدیریت عاملی بانک ملت، پیش بینی می شود که این بانک در دوره جدید و با اجرای پروژه های جدید، خدمات متنوع تر و متناسب با طبقات مختلف مشتریان به آنها ارائه کند.

روابط عمومی وزارت اقتصاد هم خبر تغییر مدیر عامل بانک ملت را تکذیب کرد

روابط عمومی وزارت اقتصاد هم با تکذیب خبر تغییر مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد:تاکنون هیچ تصمیمی برای تغییر در مدیریت بانک ملت اتخاذ نشده و آقای دیواندری کماکان به فعالیت خود در این بانک ادامه خواهد داد.

بر اساس این اطلاعیه، در روزهای اخیر تعدادی از رسانه ها با استناد به برخی گمانه زنی ها، خبر از تغییر مدیریت بانک ملت و رفتن علی دیواندری از این بانک داده بودند.

این اطلاعیه با بیان اینکه اعمال هر گونه تغییر یا اتخاذ هر تصمیم جدیدی در مورد برنامه های اقتصادی وزارت اقتصاد،رسما و طی اطلاعیه خبری از سوی روابط عمومی این وزارتخانه،اعلام خواهد شد، از رسانه ها خواست از نقل و انتشار شایعات و اخبار بدون تایید رسمی در این خصوص خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102028

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر