4

دایی: مایلی‌کهن زیاد ادعا می‌کند

  • کد خبر : 102333
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۹:۱۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نگران خیلی چیزها هستیم و متاسفانه نگرانی‌هایمان را نمی‌توانیم علنی بگوییم.

علی دایی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: نباید ظاهر آدم‌ها را ببینیم. من دو بار در دادگاه مایلی‌کهن را محکوم کردم و مرتبه دوم چون فوتبالی بود در رسانه‌ها مطرح نکردم و نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد از این کارها دست بردارد. شاید خیلی‌ها حرف من را بخوانند اما کسی حرف او را نمی‌خواند. حرفی که به ایشان ربطی ندارد می‌زند و بعد می‌گوید اخلاق‌گرا هستم.

وی در مورد بازی گفت: از جناح چپ یک اشتباه را چندبار تکرار کردیم و همیشه وقتی این اشتباه را مرتکب شوی گل می‌خوری. تیم‌هایی که دفاع می‌کنند بازی با آن‌ها سخت است و متاسفانه موقعیت‌ها را راحت از دست می‌دهیم و باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم.

دایی گفت: ما نگران خیلی چیزها هستیم. متاسفانه نگرانی‌هایمان را نمی‌توانیم علنی بگوییم و من نمی‌دانم چه بگویم. در مورد چنین مسایلی جو درست می‌کنند. خودتان می‌بینید چه سوت‌هایی برای ما زده می‌شود و اگر در همان ۱۰ دقیقه اول سه گل می‌زدیم این اتفاق رخ نمی‌داد.
وی ادامه داد: در برخی مسابقات پنالتی داشتیم و گل نزدیم و در برخی بازی‌ها هم گل زدیم و در بازی با فجر سپاسی هم بازی جوانمردانه را رعایت کردیم.

دایی در مورد اینکه اگر پیروز می‌شدیم به رده دوم صعود می‌کردیم، گفت: بازیکنان ما با عزم و اراده می‌خواستند پیروز شوند و هر چه امروز زدیم به در بسته خورد که در یک موقعیت توپ به تیر دروازه هم خورد اما گل نشد.

مایلی‌کهن: مرور کنید  چه کسی بیشترین اعتراض را داشت
مایلی کهن در مورد درگیری‌اش با علی دایی، گفت: در همه بازی‌ها کاری می‌کند که همه چیز تحت تاثیر خودش باشد و آیا لزومی دارد اعتراض کند؟ ما بچه نیستیم. متاسفانه چه بلایی آقایان سر محسن قهرمانی آوردند و اصل قضیه این است که پای یک بدنساز در میان است و حالا می‌خواهند همه چیز را تحت تاثیر قرار بدهند. فوتبال جنگ نیست.

مایلی‌کهن تصریح کرد: در این سال‌ها مرور کنید چه کسی بیشترین اعتراض را داشت. ۱۱ هفته از روی نیمکت تکان نخوردم و مگر داوری به ضرر ما نبوده است؟ کار چاق کن آقایان می‌آمد همه چیز را درست می‌کرد که اسمشان را نماینده می‌گذازند! ببینید کار چاق کن‌ها چقدر درآمد دارند و چقدر مالیات می‌دهند؟

وی افزود: ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قرارداد آقایان است اما می‌خواهند همه را له کنند و چند نفر را زیر پای خود له کنند و تازه می‌گویند عفو عمومی بدهید و هر کسی خطاکار بوده باید با او برخورد شود. من در یازده هفته یکبار هم در مورد داوری حرف نزدم، به نظر شما ما میزبان بودیم؟ امروز آمدند که جریان داوری را به نفع خودشان تمام کنند.

سرمربی صبا در مورد اظهارات دایی که او به همه چیز ورود می‌کند، گفت: من مرد و مردانه حرف‌هایم را زده‌ام و یک کلمه حرف را هم اینطرف و آنطرف نکرده‌ام اما ایشان گفته من این حرف‌ها را نزده‌ام. تو می‌خواهی به همه چیز ورود کنی، من پرسپولیسی‌ام که از پرسپولیس شکایت کرده‌ام؟ برخی بچه‌ها به نان شب خود محتاج بودند اما از پرسپولیس شکایت نکردند و این آقایان همه چیز را در توپ می‌بینند و انشاء لله وضعشان بهتر هم بشود. می‌گویند خانه هزار و ۱۰۰ متری داری ناراحت می‌شوی و یا ماشین خوب داری ناراحت می‌شوی، مگر به آدم بگویند دارایی داری، باید ناراحت بشود.

وی ادامه داد: همه من را می‌شناسند، چه حملاتی به من شد، چه می‌شود وقتی می‌بازند همه چیز را می‌گویند و من کی این مسایل را عنوان کردم. من شش سال پیش این مسایل را گفتم اما آقایان می‌بازند این حرف‌ها را می‌زنند و فاصله استادیوم با مرکز شهر دور است هوادار نمی‌آید الان حسینی بازیکن ۱۹ ساله قمی بازی می‌کند چرا هواداران نمی‌آیند؟ الان فوتسال در مرکز شهر است ولی ما اگر ۲۵ نفر مان هم از قم باشد که درست نیست، چون فوتبال فرا مرزی است مثل بارسا و آرسنال یک نفر در این تیم‌ها از کشورشان هستند و این بازی‌ها باید در مرکز شهر برگزار شود و رفت و آمدها آسان باشد تا مردم راحت بازی را ببیند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر