1

سالومه سیدنیا و همسرش + تصاویر

  • کد خبر : 103128
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲

سالومه سیدنیا یکی از مجریان و تهیه کنندگان جوان شبکه من و تو ۱ است. سالومه دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه اکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان می باشد.

سالومه پیش از پیوستن به تلویزیون من و تو ۱ سابقه کار در رسانه‌های مختلفی از جمله روزنامه های زن و ایران و شبکه بی بی — فارسی رو داره و به عنوان یکی از برگزارکنندگان رای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت ۵ سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشته.
ایسنا/سالومه همیشه عاشق کسب تجربه‌های جدید و دنبال انجام کارهای ماجراجویانه و نوآوری بوده که باعث شد به کار خبرنگاری و تلویزیونی کشیده بشه، سالومه حیوانات رو بسیار دوست دارد و خوردن غذاهای جدید لذت میبرد، به فیلمهای رومانتیک ،اکشن و معماگونه هم علاقه منده، موسیقی رو خیلی دوست داره بطوریکه کلاس آواز رفته و میتونه پیانو بزنه.
عکس : سالومه و همسرش

شوی تلویزیونی سالی تاک، که با تهیه کنندگی سالومه بروی آنتن شبکه من و تو ۱ می رود تصاویر و ویدئوهای ارسالی از ایران را تقریبا با اهدافی سیاسی پخش می‌کند. این تصاویر و کلیپ‌ ها توسط شهروندان آماتور داخلی و بنا بر موضوعات هفتگی اعلامی برنامه از شبک ه‌های ماهواره‌ ای ارسال می‌شود. او هم نمونه‌ای از کسانی است که نان وطن خوردند و نماندند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103128

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر