3

هفته های متمادی است برای تخریب تیم تراکتورسازی تبریز دست به کار شده اند

  • کد خبر : 103499
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: برخلاف حاشیه سازی تعدادی از رسانه های مرکز، تیم فوتبال این باشگاه در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارد.

«حمید زینی زاده» عصر روز دوشنبه در کنفرانس خبری با نمایندگان رسانه های گروهی افزود: با وجود اینکه پاره ای از مطبوعات و سایت های غیرشناسنامه دار، هفته های متمادی است برای تخریب تیم تراکتورسازی تبریز دست به کار شده اند اما تیم ما در زمان حاضر در بهترین وضعیت از ابتدای فصل تاکنون قرار دارد.
وی گفت: یکپارچگی، انسجام و وحدت درون تیمی در تیم تراکتورسازی موج می زند و تمام بازیکنان با هدایت کادر فنی مجرب و متبحر، تلاش های وافری برای موفقیت در ادامه لیگ برتر دارند تا به آرزوی هواداران خود که همانا کسب یک جام قهرمانی در فصل جاری است، جامه عمل بپوشانند.
زینی زاده با اشاره به شایعه سازی های متعدد از جانب تعدادی از رسانه ها و مطبوعات علیه تیم تراکتورسازی اظهار کرد: انتشار جعلی فهرست مازاد تیم، اخبار غیرواقع پیرامون درگیری بازیکنان در تمرینات و انتقال بازیکن از تیم های دیگر، از جمله این شایعات است که در روزهای اخیر شدت بیشتری به خود گرفته است.
وی ادامه داد: اغلب این شایعات از جانب کسانی رواج یافته که به سایت ها و وبلاگ های یک نفره مشهور هستند و باشگاه در این قضیه وارد عمل شده و با متخلفان از طریق مراجع قانونی مربوطه برخورد خواهد کرد.
زینی زاده، تیم تراکتورسازی تبریز را متعلق به مردم خطه آذربایجان و هواداران بی شمار این تیم مردمی و بزرگ دانست و گفت: مردم و هواداران این تیم نباید به شایعه سازی های سایت های غیرموثق اعتماد کنند.
وی، ممنوعیت ورود هواداران و نمایندگان وسایل ارتباط جمعی به تمرینات تیم تراکتورسازی تبریز را در راستای ایجاد آرامش در تیم و میان بازیکنان عنوان کرد و افزود: من به عنوان مدیر باشگاه، سرمربی تیم و دیگر مسوولان باشگاه همیشه و در هر ساعت و مکانی، آماده پاسخ گویی به پرسش های خبرنگاران هستیم.
ایرنا/زینی زاده، بازی حساس روز جمعه مقابل فولاد خوزستان را از دیگر عوامل تصمیم مدیریت و سرمربی تیم برای جلوگیری از ورود هواداران و نمایندگان رسانه ها به تمرینات این تیم اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103499

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر