2

باران پاییزی از فردا در تهران

  • کد خبر : 104158
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰

طی روزهای آینده شاهد بارش باران در سواحل شمالی کشور به خصوص گیلان، مازندران و اردبیل خواهیم بود که با آبگرفتگی معابر همراه خواهد بود.

 

ر
محمد اصغری با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، اظهار داشت: این سامانه بارشی امروز وارد کشور می‌شود و در مرحله نخست موجب کاهش ملموس دمای هوا در سواحل و شمال غرب کشور می‌شود.
کارشناس هواشناسی با اعلام اینکه میزان کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور برابر ۱۵درجه سانتی‌گراد خواهد بود، افزود: جمعه گذشته دمای هوا در سنندج و رشت نسبت به روز گذشته خود به ترتیب ۱۱ و هفت درجه سانتی‌گراد افزایش یافت.
اصغری بیان داشت: این در حالی است سامانه بارشی که از غرب اروپا وارد کشور می‌شود از امروز موجب کاهش محسوس دمای هوا در اکثر نقاط کشور به خصوص عرض‌های شمالی می‌شود.
به گزارش فارس، اصغری یادآور شد: بر همین اساس طی روزهای آینده شاهد بارش باران در سواحل شمالی کشور به خصوص گیلان، مازندران و اردبیل خواهیم بود که با آبگرفتگی معابر همراه خواهد بود.
وی بیان داشت: البته در عرض‌های پایین‌تر از جمله کردستان، زنجان، قزوین، البرز و تهران از اواخر روز یکشنبه (امروز) بارش باران دور از انتظار نخواهد بود؛ البته بارندگی با کمی تأخیر به سمنان و خراسان رضوی نیز می‌رسد.
اصغری با بیان اینکه طی روزهای آینده وزش باد در اکثر نقاط کشور با سرعت قابل توجه دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: این سامانه روز سه‌شنبه از کشور خارج می‌شود
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=104158

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر