1

ارزیابی وضعیت رأی اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

  • کد خبر : 104591
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس،گفت: با توجه به مجموعه مطالبی که در کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها و جلسات مختلفی که بین وزیر پیشنهادی ورزش و نمایندگان رد و بدل شده است، به نظر می‌رسد که حاصل‌جمع آن عدم رأی اعتماد باشد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ارزیابی از وضعیت ۳ وزیر پیشنهادی دولت در سخنانی، گفت: ارزیابی بنده از آقای فانی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش این است که احتمالا وی نظر مجلس را جلب و رأی اعتماد نمایندگان را کسب می‌کند.

وی افزود: به نظر می‌رسد که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعتماد نمایندگان را کسب کرده و رأی بیاورد. البته با توجه به نکاتی که نمایندگان در جلسات مختلف با وی مطرح کرده‌اند، از جمله اینکه در گزینش‌ها و انتصاباتش افراد متعادل را به کار گیرد و وی هم این موارد را پذیرفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه با توجه به برنامه‌هایی که آقای فانی اعلام کرده است، می‌تواند رأی اعتماد مجلس را کسب کند، گفت: ساماندهی وضعیت استخدام معلمین و مشارکت مردمی برای فضای ساختمان مدارس و مراکز آموزشی و نیز مشکلاتی که از این جهت وجود دارد و همین‌طور رسیدگی به مشکلاتی که وی خودش در این وزارت‌‌خانه فعالیت کرده و کاملا به آن واقف است و راه‌کارهایی که برای برطرف کردن آن داشته است، از جمله مواردی است که در جلسات مختلف از طریق نمایندگان با وی در میان گذاشته شده است.

حاجی در ادامه در ارزیابی به وضعیت رأی اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اشاره و تأکید کرد: به نظر می‌رسد که مجلس به آقای صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اعتماد نکند. با توجه به مجموعه مطالبی که در کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها و جلسات مختلفی که در این مدت بین او و نمایندگان رد و بدل شده است، به نظر می‌رسد که حاصل‌جمع آن عدم رأی اعتماد باشد.

وی در همین زمینه افزود: در مورد آقای امیری مواردی مطرح می‌شود، از جمله عزلی که در خوزستان صورت گرفته و موضوع پرونده‌ای که در خوزستان در خصوص ۲۰ فروند کشتی که کالا جابجا می‌کرده و موضوعات مربوط به نقش وی در تظاهرات پس از ۲۹ خرداد سال ۸۸ و نکاتی که در خصوص پرونده مربوط به بیمه از وی نام برده شده، از جمله مواردی است که به نظر می‌رسد نمایندگان بر روی آن‌ها حساسیت لازم را دارند و بعید می‌دانم که به جمع‌بندی برسند و به وی رأی اعتماد دهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس اضافه کرد: بنده معتقدم که آقای فرجی دانا به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رأیی بینابین داشته باشد. به نظر می‌رسد که وی با کمترین رأی، رأی اعتماد مجلس را کسب کند.

به گزارش تسنیم، حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان‌کرد: بعید است که جلسه‌ای برای بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی در فراکسیون داشته باشیم، زیرا دیگر زمان برای این کار نیست و جمع‌بندی‌های نهایی در روز چهارشنبه گذشته انجام شده است و اعضا در این مورد به جمع‌بندی رسیده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=104591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر