3

صابونی از طلا و الماس مخصوص همسر پادشاه سابق قطر+تصویر

  • کد خبر : 106549
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

انواع گوناگونی از این صابون را برای رفع همه نیازها ساختیم و در ساخت آن از الیاف طبیعی استفاده کردیم تا این صنعت را حفظ کنیم و امروز این کار را کردیم تا نام طرابلس را به محافل بین المللی منتقل کنیم و هدف دیگر جنبه رقابتی و اثبات موجودیت خودمان بود و سعی خواهیم کرد نام این صابون را در کتاب گینس ثبت کنیم.

صنعت صابون در طرابلس که از شهرهای بزرگ لبنان به شمار می آید، بعد از اینکه گران ترین صابون با طلا و الماس به هزینه ۲۸۰۰ دلار آمریکایی ساخته شده بود، وارد مرحله جدیدی در سطح جهانی شد و در نمایشگاهی در قطر که با همین عنوان برگزار می شود، به نماش گذاشته خواهد شد.

به گزارش هشت صبح، حسون، مدیر اجرایی شرکت “خان صابون” در گفتگو با شبکه آتاتورک تاکید: کار ساخت این صابون یک ماه و نیم است که توسط کارشناسان داخلی شروع شده است.

وی در ادامه افزود: این صابون حاوی ۱۷ گرم پودر طلا و ۳ گرم پودر الماس است که با بهترین مواد طبیعی و عطر ها و روغن ها ترکیب شده و قطعه ای از طلا نیز که اسم قطر روی آن حک شده در این صابون دیده می شود و بعد از مصرف صابون نیز به حالت خود باقی می ماند دارد.

در این گزارش آمده است که این صابون فواید زیادی برای پوست و شادابی آن دارد. حسون می گوید: تعداد زیادی از این صابون ها را ساختیم و اولین آن ها را با همسر سابق قطر، موزا دادیم و اسم قطر را بر آن گذاشتیم، زیرا قطر از جمله کشورهایی بود که ما را در ساختن این صابون کمک کرد.

وی ادامه داد: انواع گوناگونی از این صابون را برای رفع همه نیازها ساختیم و در ساخت آن از الیاف طبیعی استفاده کردیم تا این صنعت را حفظ کنیم و امروز این کار را کردیم تا نام طرابلس را به محافل بین المللی منتقل کنیم و هدف دیگر جنبه رقابتی و اثبات موجودیت خودمان بود و سعی خواهیم کرد نام این صابون را در کتاب گینس ثبت کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106549

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]