2

کدام بازیگر هالیوودی عاشق آشپزی است؟+تصاویر

  • کد خبر : 106567
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸

“جولیا رابرتز” یکی از محبوب ترین بازیگرهای دنیای هالیوود است. این ستاره ۴۸ ساله محبوب در مصاحبه اش با یک مجله معتبر اعلام کرد، روزانه سه وعده غذا برای اعضای خانواده ۴ نفره می پزد….

او می گوید علیرغم موفقیت در سینما همواره نقش خود را به عنوان یک همسر و یک مادر خانه دار حفظ کرده است و معتقد است خانواده مهمترین رکن خوشبختی است.

“جولیا رابرتز” یکی از محبوب ترین بازیگرهای دنیای هالیوود است. این ستاره ۴۸ ساله محبوب در مصاحبه اش با یک مجله معتبر اعلام کرد، روزانه سه وعده غذا برای اعضای خانواده ۴ نفره می پزد ، برای بچه هایش خیاطی می کند، به کارهای خانه می رسد و مثل همه زنان دنیا خانه داری می کند.

این بازیگر هالیوودی به خاطر فرار از شبکه های اجتماعی شهرت دارد و معتقد است کار کردن با اینترنت باعث اعتیاد می شود اگرچه لذت بخش است. او می گوید علیرغم موفقیت در سینما همواره نقش خود را به عنوان یک همسر و یک مادر خانه دار حفظ کرده است و معتقد است خانواده مهمترین رکن خوشبختی است.

او افزوده است که همسرش همیشه در کنارش حضور دارد و در بیشتر کارها به او کمک می کند و هیچ چیز برای او مهمتر از خانواده اش نیست و همیشه طوری برنامه ریزی می کند که به کارهای خانه و وظایف خانه داری اش برسد. او که صاحب دو فرزند است از بی حاشیه ترین ستاره های هالیوودی به شمار می رود می گوید: لذت بخش ترین کار دنیا برای او غذا پختن برای فرزندان و شوهرش است.

پرداد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر