1

سنگ اندازی ۵+۱در مذاکرات طبیعی است

  • کد خبر : 106618
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ضرورت ادامه حمایت از تیم مذاکره کننده گفت: سنگ اندازی ۵+۱در جریان مذاکرات مسبوق به سابقه است و باید انتظار چنین اقداماتی را از آنان داشت.

حشمت الله فلاحت پیشه کارشناس مسائل بین الملل  با اشاره به در پیش بودن دوره جدید مذاکرات ایران و کشورهای عضو ۵+۱ در ژنو گفت: خوشبختانه ایران در این دوره از موضع قدرت وارد شده است و به هیچ عنوان از خطوط قرمز خود عقب ننشسته است.وی افزود: ایران در مذاکرات جدید به صورت منطقی تمام بندهای لازم را برای شفاف سازی برنامه هسته ای خود ارائه کرده است و به نظر من طرف غربی هیچ بهانه ای درباره ارائه درخواست های بیشتر و البته غیر قانونی ندارد.این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: تیم هسته ای ایران هم در این دور از مذاکرات بسیار خوب ظاهر شده است و همان گونه که مقام معظم رهبری در این باره خاطر نشان کرده اند، حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای برای همه لازم و ضروری است.

فلاحت پیشه گفت: خوشبختانه موج بسیار خوبی در حمایت از تیم هسته ای کشورمان در کشور به راه افتاده است و همه از تیم هسته ای کشورمان حمایت می کنند.

وی با اشاره به کارشکنی فرانسه در جریان مذاکرات ایران و کشور های عضو ۵+۱ گفت: البته پیش از این نیز چنین بد اخلاقی هایی از سوی کشورهای مذاکره کننده با ایران سر زده است، بنابراین ما باید خود را برای چنین تحرکاتی آماده کنیم.

به گزارش فارس، فلاحت پیشه گفت: با این حال به دلیل منطق ایران در این مذاکرات حمایت افکار عمومی جهان نیز از ایران وجود دارد، چرا که اهداف این کشورها را می شناسند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر