1

وصیت من حفظ وحدت است.

  • کد خبر : 10733
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۲۶

آیت الله مهدوی کنی سه شنبه شب در مراسم شب قدر که در مسجد دانشگاه امام صادق(ع)برگزار شد،گفت: اگر اصولگرایان در این دوره ائتلاف و وحدت کنند حتما پیروز خواهند شد و ما شاهد مجلس انقلابی خواهیم بود. وی در ادامه با تاکید بر حفظ وحدت و ائتلاف بین نیروهای انقلاب افزود: بنده همواره بر دوستی و […]

آیت الله مهدوی کنی سه شنبه شب در مراسم شب قدر که در مسجد دانشگاه امام صادق(ع)برگزار شد،گفت: اگر اصولگرایان در این دوره ائتلاف و وحدت کنند حتما پیروز خواهند شد و ما شاهد مجلس انقلابی خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ وحدت و ائتلاف بین نیروهای انقلاب افزود: بنده همواره بر دوستی و حفظ وحدت بین نیروهای انقلاب تاکید می کنم و اگر کسی که انقلاب، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول داشته باشد می توان با وی دوست بود.

رئیس مجلس خبرگان در ادامه سخنانش با بیان اینکه که من به سن هشتاد سالگی رسیده‌ام با لحنی طنز آلود گفت:  البته تا سن ۱۲۰سالگی در خدمت شما خواهم بود، اما بعنوان شاگرد حضرت امام(ره) وصیت کرده ام و وصیت من حفظ وحدت است.

آیت الله مهدوی کنی تصریح کرد: وصیت بنده به نیروهای انقلاب آن است که وحدت کنند و از اختلاف بپرهیزند چرا که دشمنان همواره از اختلاف ما در داخل خوشحال می شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر