5

سام درخشانی به «دولت مخفی» پیوست

  • کد خبر : 107506
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹

سام درخشانی در نقش خلبان جنگنده ایرانی که بعد از عملیات موفق نظامی در عملیات فتح المبین به اسارت درآمده، مقابل دوربین سریال «دولت مخفی» رفت.

حمید آخوندی، یکی از تهیه‌کنندگان سریال «دولت مخفی» در توضیح این خبر گفت: درخشانی در نقش یکی از چندین خلبان ارتش جمهوری اسلامی که در طول جنگ به اسارت دشمن بعثی درآمدند ایفای نقش می‌کند.

 

وی با اعلام این که در بخش اسارت سریال، قریب به ۵۰ بازیگر جلوی دوربین می‌روند، افزود: معمولاً دشمن بعثی اسیران خلبان را به صلیب سرخ جهانی معرفی نمی‌کرد و خلبانان اسیر از زمان اسارت تا زمان آزادی در سال ۶۹ مفقودالاثر بودند.

 

سریال «دولت مخفی» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو در حال تولید است. فاز جدید این سریال را راما قویدل کارگردانی می‌کند.

 

لاله اسکندری، پژمان بازغی،علی اوسیوند، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبانی، کاوه خداشناس و ابراهیم برزیده از بازیگران سریال «دولت مخفی» هستند.

 

پژمان بازغی ایفاگر نقش «سعید» از بازیگران اصلی این سریال است. او که از جوانان جنوب کشور است با شروع جنگ، پدر خود را

از دست می‌دهد و در واقع پدرش مفقود می‌شود، درنهایت سعید برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آنها را به شمال کشور می‌آورد اما خودش در این منطقه نمی‌ماند و بین جبهه و شمال در رفت و آمد است تا این ‌که در یکی از عملیات‌ها به اسارت درمی‌آید و بعد

از اسارت اوست که ادامه داستان سریال در اردوگاه‌های عراقی روایت می‌شود.

 

لاله اسکندری نیز در این سریال دفاع مقدسی نقش شخصیتی به نام «پروانه» را بازی می‌کند. سعید به پروانه علاقمند است اما هر بار که این‌ دو نفر تصمیم به ازدواج می‌گیرند اتفاقی پیش می‌آید که باعث می‌شود این ازدواج صورت نگیرد.

 

داستان سریال «دولت مخفی» در سه محور روایت می‌شود که به ترتیب شامل: مناطق جنگی، شهرهای دو از جنگ و پناه دادن مردم جنگ‌زده و در نهایت اردوگاه‌های عراقی که در بدترین شرایط اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=107506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر