1

تقدیر از مهدی متوسلی ، خالق خورشید کاروان

  • کد خبر : 108292
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹

هارمین ویژه‌برنامه «پرده عشاق» با هدف تجلیل از مهدی متوسلی، کارگردان نمایش مذهبی «خورشید کاروان»، عصر امروز در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.

متوسلی نمایش‌های موفق «پنجره فولاد»، «زخم مدینه» و «از خاک تا افلاک» را هم در کارنامه دارد که با موضوع فرهنگ آیینی و مذهبی اجرا شده‌اند. وی به‌خاطر دو دهه اجرای پیوسته نمایش تحسین‌شده خورشید کاروان در داخل و خارج از ایران به‌عنوان یکی از مفاخر حسینی منطقه یک تهران در ویژه‌برنامه پرده عشاق این منطقه تجلیل می‌شود. این برنامه ساعت۱۷ امروز ۱۱آذرماه با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و شهروندان در فرهنگسرای ملل واقع در بوستان قیطریه برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه پرده عشاق از هشتم آذرماه آغاز شده و تا ۲۹آذر در مناطق ۲۲گانه تهران- هر شب یک منطقه – ادامه دارد. این برنامه شب گذشته به تجلیل از محمدعلی کریمخانی، مداح و خواننده آلبوم ساقی سرمست در فرهنگسرای فردوس اختصاص داشت. تا امروز از مرحوم محمدرضا آقاسی، شاعر آیینی و حاج‌عباس محمدی، شاعر و قدیمی‌ترین فروشنده محصولات فرهنگی و مذهبی در مناطق ۲۱و ۱۴تجلیل شده است.

پرده عشاق ۱۲آذرماه ساعت ۱۰صبح در فرهنگسرای اندیشه با تجلیل از هادی محبی، شهید امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود. گسترش فضایل اخلاقی با تمرکز بر اخلاق عمومی و معرفی و تکریم مفاخر و نخبگان ملی، شهری و محلی به شهروندان هر منطقه و عموم مردم از اولویت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری این برنامه‌هاست. شهروندان برای آگاهی از دیگر برنامه‌های پرده عشاق می‌توانند با شماره ۱۸۳۷تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر