3

شهری که با ۵ شهردار اداره می‌شود

  • کد خبر : 108976
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹

شهردار برازجان گفت: با تغییرات صورت گرفته، برازجان به عنوان مرکز دشتستان بزرگ با ۵ شهردار اداره می‌شود.

به گزارش فارس، ماشاالله احمدی ظهر امروز در آیین معارفه تعدادی از معاونان و مدیران شهرداری برازجان که با حضور اعضای شورای شهر و همچنین مدیران و کارکنان شهرداری انجام شد اظهار داشت: تلاش برای پیشرفت و توسعه شهر برازجان از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات امری لازم و ضروری است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از خدمات صورت گرفته رضایت کامل داشته باشند.

شهردار برازجان با اشاره به تغییرات اخیر در شهرداری برازجان خاطرنشان کرد: با تغییرات صورت گرفته، برازجان به عنوان مرکز دشتستان بزرگ با ۵ شهردار اداره می‌شود و امیدواریم آنچه توقع مردم و مسئولین است با این ترکیب جدید برآورده شود.

احمدی با تاکید بر ایجاد تعامل سازنده بین مردم و شهرداری در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری، صنایع و صنوف مختلف تصریح کرد: پیوند بین شهرداری و مردم، گروه‌ها، انجمن‌ها و قشرهای مختلف خیلی سخت است که جناب قائدی کاری را که از صفر شروع کرده بود به خوبی انجام داد و این موضوع جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: معاونین و مدیران انتخاب شده هر یک به نوبه خود دارای خصوصیات بارز و منحصر به‌فردی هستند که امیدواریم با همکاری و تعامل به‌وجود آمده بتوانیم در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش گام برداریم.

شهردار برازجان بیان کرد: برازجان نیازمند وحدت و همدلی همه مردم و مسئولان است و باید با تقویت نقاط قوت و کم کردن نقاط ضعف برای توسعه و پیشرفت شهر گام برداریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108976

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر