1

در منطقه آزاد اروند چه می گذرد؟

  • کد خبر : 109834
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷

هر روز از گوشه و کنار خبر می رسد که مشاوران مدیران با انحراف از مسیر اصلی خدمت رسانی گامی موثر در فسادهای مالی برداشته اند و مطمئنا مدیرعامل منطقه آزاد اروند و ترکیب هیئت مدیره نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

جوان‌آنلاین:همزمان با آغاز به کار دولت یازدهم طبق پیش بینی ها، سرعت عزل و نصب ها هم شدت گرفت و بازار جلسات تودیع و معارفه داغ داغ بود. یکی از قسمت هایی که از این تغییر و تحول ها بی نصیب نماند، هیئت مدیره منطقه آزاد اروند بود که به نظر می رسد با انتصاب مدیرعامل جدید و انتخاب هیئت مدیره ای قوی و کارآمد باید منتظر تحولات چشم گیری در این منطقه باشیم.

شاید یکی از اصلی ترین معضلات مدیریت در جامعه ایران عدم تخصص بوده است که گره های ساده عمران و آبادانی مناطق گوناگون کشور به گره هایی کور تبدیل می شد اما انتصاب افرادی مدیر، متعهد، انقلابی و دلسوز می تواند بارقه امید را در دل مردم روشن نماید.
سرمایه گذارانی که در طی سال های اخیر حاضر به همکاری نبوده اند امروز درها را به روی خود باز می بینند و برای همکاری متقابل با هیئت مدیره منطقه آزاد اروند اعلام آمادگی کرده اند.
اما یکی از خطراتی که مدیران را تهدید می کند، استفاده از مشاوران و مسئول دفتران ناکارآمد و سودجو است که به راحتی می توانند عزتمندترین مدیران را به خاک ذلت بکشانند.
مشاورانی که بعضا با تلاش برای دخالت های نابجا در کلیه موارد سازمان و تلاش برای در دست گرفتن گلوگاههای اقتصادی تنها و تنها به فکر پر کردن چاه بی ته جیب خود هستند و آینده روشن هر سازمانی را می توانند در کما فرو برند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109834

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر