1

معجزه‌های باور نکردنی!+تصاویر

  • کد خبر : 109838
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹

درمیان ما افراد زیادی وجود دارند که براثر عفونت و یا حادثه‌های پزشکی به کما فرورفته‌اند و سال‌های طولانی در این خواب عمیق بوده‌اند.

۱ لیلا توسی دختربچه‌ای سه ساله است که براثر مننژیت به حالت کما رفت اما او بعد از سه سال از حالت کما خارج شد و شروع به خواندن موسیقی ماما مامایی کرد.

او پس از به‌هوش آمدن و خواندن این موسیقی دوباره به کما رفت و پس از پنج روز به هوش آمد و دوباره شروع به خواندن همان موسیقی کرد.

۲- دختر سه‌ ساله‌ای که بعد از به‌ هوش آمدن از کما شروع به سیگار کشیدن کرد و به طور مرموزی به سیگار کشیدن اعتیاد پیدا کرد. او درطی یک تصادف با ون به کما رفت و جراحات زیادی به بدن او وارد شد و پس از پنج روز به هوش آمد و به دخانیات اعتیاد پیدا کرد.

-۳ الیور فرزند والری،‌ مادری ۳۰ ساله است که دست کم به علت مبتلا شدن به آنفولانزا  در هفته ۳۷ بارداری به کما رفت و سه هفته در کما بود و جنین او زنده بود و تمام علائم حیاتی را داشت. والری بعد از به کما آمدن تا مدت‌ها نمی‌دانست باردار بوده است اما اکنون بسیار به فرزند خود علاقمند است.

۴ لیز سایکسل‌جان به علت تشنج به کما رفت و بیماری التهاب مغزی در او مدت‌ها او را در کما نگه‌داشته بود اما بعد از به‌هوش آمدن از کما حافظه او کاملا پاک شده بود و هیچ از زندگی‌اش، حتی همسرش را نیز به یاد نداشت و بعد از کما حتی ساده‌ترین کارها را نیز نمی‌تواند انجام دهد.

۵- ونری ریچموند ۵۳ ساله از بیماری نادر پزشکی رنج می‌برد. او هربار که به فرزندش می گوید‌ “‌دوست دارم” به کما می‌رود و دوباره به هوش می‌آید. او با هربار با “دوست دارم” گفتن،‌ احساس فلجی پیدا می‌کند و به خنده و گریه می‌افتد. او از اواخر نوجوانی از این بیماری نادر پزشکی رنج می‌برد.

۶ ساندرا راسیک نوجوان ۱۳ ساله است که هنگامی‌که به کما رفت و از خواب بیدار شد به زبان دیگری صحبت کرد او تا قبل از آن به زبان کرواسی صحبت می‌کرد اما بعد از بیدارشدن به زبان  آلمانی صحبت می‌کند و تسلط کامل به این زبان دارد.

-۷ یک مرد پس از ۱۱ سال از کما بیدارشد و اولین کلمه‌ای که به زبان آورد “مادر” بوده است و پس از آن درخواست شیر و پپسی  کرده است. آقای والیپس  در یک تصادف جاده‌ای از گردن به پائین فلج شده و ۱۹ سال در کما بیهوش بوده است.

۸ این پیرمرد به‌طور غیرقانونی برای خلاصی از شرایط سخت زندگی از پزشکان خواست که او را به حالت کما ببرند تا بتواند به خواب عمیق فرو برود و همه‌چیز را فراموش کند. این مرد مبتلا به یک اختلال عصبی و عضلانی ناتوان کننده به نام دستیروفی است.

 yjc.ir

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109838

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر