1

مدیران کری‌ خوان + تصاویر

  • کد خبر : 110112
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰

کری‌خوانی بین استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها از سطح هوادار به سطح نگران کننده کادر فنی و مدیریت رسیده است.

وقتی استقلالی ها در ۴ دربی پیاپی توانستند پیروز شوند، با ابتکار فرهاد مجیدی عدد ۴ به عنوان نماد کری خوانی آبی‌ها مطرح شد و پرسپولیسی ها نیز برای مقابله به مثل، عدد ۶ را به نشانه برتری ۶ بر صفر در سال ۵۲ به عنوان نماد کری خوانی در نظر گرفتند.

فضای اینترنت پر شد از طرفدارانی که با نشان دادن این اعداد برای هم کری خوانی می کردند.

کم کم بازیکنان دو تیم نیز وارد عرصه شده و جای ژست گرفتن مقابل دوربین ها، نشان دادن عدد را انتخاب کردند؛ اتفاقی که انتقادهای زیادی را در پی داشت چراکه از بازیکنان توقع می رفت وارد این کری خوانی هایی هواداری نشوند.

فاجعه زمانی رخ داد که مربیان و مدیران نیز تصمیم گرفتند اینگونه کری خواندن را تجربه کنند.

پرویز مظلومی که سابقه تحریک هواداران رقیب را دارد، وقتی در نیمه دوم بازی مس کرمان و پرسپولیس اخراج شد، به سمت هواداران رفت و عدد ۴ را نشان داد تا جو ورزشگاه ملتهب شود. محمد رویانیان پس از این اتفاق اعلام کرد که کار مظلومی درست نبوده چراکه او مربی تیم محسوب می شود. قطعا حق با رویانیان است اما سوال اینجاست که چرا مدیرعامل قرمزها، خود نیز بارها این حرکت را انجام داده است.

 

همتای رویانیان در استقلال نیز سابقه ورود به این کری خوانی ها را دارد و در تمام این مدت اخیر سعی کرده در هیچ موردی از رویانیان عقب نماند.

 

این امر تنها به مدیران عامل سرخابی محدود نمی شود و دیگر مسئولان سرشناس نیز سعی کرده اند با این کار، خود را بیش از پیش نزد هواداران خودی محبوب کنند. عکس هایی از کری خوانی های چهره هایی مثل هدایتی، بابک زنجانی و پروین در این خصوص منتشر شده است.

در چنین شرایطی که مدیران رده بالای ورزش، شان خود را در نظر نمی گیرند و اینگونه کری خوانی می کنند نباید متعجب بود از اینکه کاربران ایرانی برای کری خوانی به صفحات چهره های معروف در فیس بوک هجوم ببرند!

البته جای شکرش باقی است که امثال علی دایی و امیر قلعه نویی هرگز حاضر نشدند به این مسائل ورود کنند و به خوبی می دانند که در چه جایگاهی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=110112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر