3

زمان رسیدگی هیأت نظارت به موضوع دریافت بن‌کارت‌های هدیه

  • کد خبر : 110361
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۳

عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس، با بیان اینکه موضوع دریافت بن‌کارت هدیه از سوی نمایندگان چهارشنبه (۴ دی) در دستور کار این هیأت خواهد بود گفت: البته نخست باید نحوه ورود هیأت نظارت به این پرونده مشخص شود.

سیدمحمدحسین میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی درباره دریافت ۵۰ میلیون تومان بن کارت هدیه از سوی ۳۷ نفر از نمایندگان گفت: بر اساس قانون و آیین‌نامه داخلی مجلس ورود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به این‌گونه مصادیق باید بر اساس ارجاع یک مقام یا سازمان باشد، از این رو این گزارش باید از سوی رئیس مجلس، کمیسیون‌های نظارتی یا قوه قضائیه به هیأت نظارت برای بررسی بیشتر ارجاع شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم رعایت قانون برای بررسی دریافت کارت هدیه از سوی نمایندگان در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس افزود: قطعا باید نحوه ورود هیأت نظارت به این پرونده مشخص شود.

وی با اعلام اینکه پرونده دریافت کارت هدیه از سوی نمایندگان در نشست روز (چهارشنبه ۴ دی) هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس مورد بحث قرار می‌گیرد به خانه ملت گفت: در نشست روز چهارشنبه درباره نحوه ورود این هیأت به این پرونده تصمیم‌گیری می‌شود.

عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی در صحن علنی مجلس قرائت شده است باید برای بررسی این موضوع در هیأت نظارت سازوکار مناسبی ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=110361

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر