3

احمدی مقدم: ناجا آمادگی کامل برای جمع‌آوری معتادان را دارد

  • کد خبر : 110648
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران رسانه ها در قم با تاکید بر اینکه تعالی نباید صرف مادی باشد گفت: تعالی بصیرت کارکنان ، اساس معنویت است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه اختتامیه هفتمین دوره بصیرت ویژه فرماندهان ناجا در قم با اشاره به پایان دوره بصیرت ویژه مسئولان عالی نیروی انتظامی اظهارداشت: در این دوره فرماندهان ازمباحثی همچون اخلاق فردی ، اخلاق حرفه ای ، سازمانی ، مهدویت ، سیاسی و همچنین حضور در بیت مراجع معظم تقلید بهره مند شدند.

فرمانده ناجا گفت: طرح بزرگ بصیرت کارکنان ناجا تضمین کننده تعالی رفتار و اخلاق کارکنان است.

وی با تاکید بر اینکه اساس مکتب انسان گرایانه امروز بر پایه آموزش ، آزمون ، قابل مشاهده بودن و اثبات گرایی است گفت: در مکتب اومانیسم که همان اثبات گرایی است انسان پیشرفت های زیادی داشته است.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه همواره باید دنبال کمال جویی باشیم ، بیان داشت: استانداردهای سخت گیرانه، حفظ جان انسان را مهم و مغتنم می شمارد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه عموماً “نگاه” در رفتار اثر مستقیم می گذارد ادامه داد: تعالی نباید صرف مادی باشد و اگر این باشد نتیجه معکوس خواهد بود .

وی خاطرنشان کرد: در طرح بزرگ تعالی بصیرت کارکنان، اساس معنویت است و مادیت ظاهر قضایا است در این میان الگوی انسان محور ارجح است.

فرمانده ناجا در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که از تهدید و رفتار دشمن باید به عنوان یک فرصت استفاده کرد و رمز موفقیت در همین است.

سردار احمدی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اجرای طرح والعادیات افزود: قسمت مهم در موضوع مواد مخدر و جمع آوری معتادان زیرساخت‌های نگهداری ، درمان و مراکز بازپروری و همچنین ظرفیت های بخش خصوصی است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی آمادگی کامل برای جمع آوری معتادان را دارد ادامه داد: در صورت ایجاد هماهنگی های لازم ، برای کسب رضایت عمومی این طرح ها اجرا می شود.

ایسنا/فرمانده ناجا در ادامه ضمن تقدیر از همکاری های مردم در طرح جمع آوری معتادان افزود: با همکاری مردم ، تلاش ستاد مبارزه با مواد مخدر و قوه قضاییه چهره جامعه از لوث معتادان پاک می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=110648

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]