4

تغییر کتابهای پایه چهارم و هشتم از سال تحصیلی آینده

  • کد خبر : 112054
  • ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کتابهای درسی پایه چهارم دبستان و پایه هشتم دوره اول متوسطه از سال تحصیلی آینده تغییرات کلی خواهند کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام و المسلمین بهرام محمدیان امروز در جمع خبرنگاران گفت: عملیات چاپ ۱۴۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده از مهر امسال آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۰ درصد آنها چاپ شده است.

وی افزود: تعدادی از کتابهای درسی سال تحصیلی آینده نیز تغییرات جزئی خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: به نویسندگان و مؤلفان کتابهای درسی تأکید کرده ایم نسخه نهایی کتابهای درسی برای سال تحصیلی آینده بدون مشکل ویرایشی و محتوایی چاپ شود.

محمدیان به فروش برخی کتابهای کمک درسی غیراستاندارد نیز در بازار اشاره کرد و افزود: سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی برای حل این مشکل بر روی کتابهای کمک درسی استاندارد ، هولوگرام و بارکد ویژه سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی چاپ کرده است و کتابهایی که فاقد این هولوگرام و بارکد ویژه هستند از نظر ما استاندارد نیستند.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی خاطر نشان کرد: مطالب کتابهای کمک درسی غیراستاندارد با محتوای آموزشی کتابهای درسی مغایرت دارد و دانش آموزان را به حافظه محوری سوق می دهد و فراگیری آنها را با مشکل روبرو خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=112054

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]