2

عدم انتقال تیم نفت تهران به استان دیگر تا پایان لیگ یازدهم

  • کد خبر : 11385
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۵:۲۲

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از عدم انتقال این تیم به استان دیگر تا پایان لیگ یازدهم خبر داد. منصور قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تیم نفت تهران اظهار داشت: تیم نفت را در این فصل هم در بحران بستیم، ولی با توجه به اینکه نفت فصل گذشته نیز در […]

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از عدم انتقال این تیم به استان دیگر تا پایان لیگ یازدهم خبر داد.

منصور قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تیم نفت تهران اظهار داشت: تیم نفت را در این فصل هم در بحران بستیم، ولی با توجه به اینکه نفت فصل گذشته نیز در لیگ برتر حضور داشت و بازیکنان نفت از تجربیات فصل گذشته خود نهایت استفاده را می برند و به همین دلیل روند بهتری داریم.

وی ادامه داد: البته تیم نفت به دلیل اینکه در فصل آماده سازی اردویی نداشت در مسابقات ابتدایی فصل در ۲۰ دقیقه آخر بازی‌ها دچار مشکل می‌شد که در اردوی اردبیل این مشکل برطرف خواهد شد. تیم نفت پیش از شروع لیگ حتی یک بازی تدارکاتی هم نداشت و با تعطیلی که پیش آمد فرصت خوبی برای جبران نقص‌ها داریم.تیم ما اردویی تدارکاتی در این هفته در اردبیل برپا خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تاکید کرد: البته فقط پنج هفته از لیگ برتر گذشته و بازیکنان جوان نفت نباید مغرور شوند. میانگین سنی تیم ما ۲۴ سال است و برخی از بازیکنان از تیم امید ما به تیم بزرگسال آمده‌اند.

قنبرزاده در مورد شایعه‌هایی پیرامون انتقال دوباره نفت تهران به اراک گفت: آنقدر در این مورد صحبت شده که ترجیح می‌دهم حرفی نزنم و بهتر است به این موضوع نپردازیم ضمن اینکه طبق قوانین سازمان لیگ قرارداد بازیکنان در این فصل برای حضور در تهران امضا شده و حداقل تا پایان این فصل نفت تهران از استان تهران خارج نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]