4

واکنش دبیر کل فدراسیون فوتبال به ماجرای شکایت کوتریک از بازیکن جنجالی استقلال/ نامه به فدراسیون رسید؟

  • کد خبر : 346511
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: AFC با ارسال این نامه متوجه می‌شود که حواس ما به همه چیز هست و تمامی مسائل را رصد می‌کنیم.

منصور قنبرزاده:منصوریان سال بعد هم سرمربی تیم ما است/با هزار ترفند،نفت را  در تهران نگه داشتیم - خبرآنلاین

 منصور قنبرزاده در خصوص درخواست باشگاه فولاد خوزستان برای تغییر میزبانی دیدار این تیم مقابل العین امارات که قرار است در عربستان برگزار شود اظهار داشت: این نامه از طرف فدراسیون فوتبال و به درخواست مدیرعامل باشگاه فولاد به AFC ارسال شد. از نظر ما این درخواست کاملا منطقی بود چون طی روزهای گذشته انفجارهایی در فرودگاه ریاض رخ داده و موشک‌هایی به سمت این فرودگاه پرتاب شده است. ما هم با توجه به درخواست منطقی باشگاه فولاد این نامه را تنظیم و به AFC ارسال کردیم.

وی در خصوص رسانه‌ای شدن نامه فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: عرف نیست که نامه‌های اینچنین رسمی که از طریق فدراسیون به AFC ارسال می‌شود در رسانه‌ها منتشر شود. در هر صورت یک رونوشت از این نامه به خود آقای آذری ارسال شده چون درخواست کننده ارسال این نامه باشگاه فولاد خوزستان بوده است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چقدر امید است که با ارسال این نامه میزبانی تغییر کند گفت: در این خصوص نمی توانم اظهار نظری داشته باشم ولی ما این کار را انجام دادیم چون حرف باشگاه فولاد منطقی بود.حداقل AFC با ارسال این نامه متوجه می‌شود که حواس ما به همه چیز هست و تمامی مسائل را رصد می‌کنیم. قطعا آنها حواسشان منبعد جمع می‌شود تا در تصمیماتشان دقت کنند. ما امیدوار هستیم که این موضوع نتیجه بدهد.

قنبرزاده در خصوص اینکه آیا نامه ‌ای در خصوص محمد نادری و شکایت از این بازیکن توسط باشگاه کورتوریک بلژیک به فدراسیون ارسال شده یا خیر عنوان کرد: اگر چنین نامه‌ای به فدراسیون می‌رسید قطعا به من اطلاع می‌دادند. تا دیروز هم نامه‌ای در کارتابل من در خصوص شکایت از نادری ثبت نشده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=346511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر