2

دکتر محمود احمدی‌نژاد فردا، دوشنبه به آذربایجان‌غربی می‌آید.

  • کد خبر : 11404
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۶:۰۷

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد: دکتر محمود احمدی‌نژاد فردا، دوشنبه، برای افتتاح دو پروژه ملی به آذربایجان‌غربی می‌آید. سیدجواد محمودی، در جمع خبرنگاران، افزود: رییس‌جمهور برای افتتاح دو پروژه سد “آغ‌چای” شهرستان چایپاره و همچنین فاز دوم سیمان ارومیه روز دوشنبه به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند. وی در رابطه با ویژگیهای سد آغ‌چای، گفت: این […]

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد: دکتر محمود احمدی‌نژاد فردا، دوشنبه، برای افتتاح دو پروژه ملی به آذربایجان‌غربی می‌آید. سیدجواد محمودی، در جمع خبرنگاران، افزود: رییس‌جمهور برای افتتاح دو پروژه سد “آغ‌چای” شهرستان چایپاره و همچنین فاز دوم سیمان ارومیه روز دوشنبه به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند.

وی در رابطه با ویژگیهای سد آغ‌چای، گفت: این سد به عنوان بزرگترین سد قوسی خاکی کشور با ۱۸۰ میلیون مترمکعب ظرفیت مخزن و با اعتباری بالغ بر یک‌هزار ۵۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی در خصوص فاز دوم پروژه سیمان ارومیه نیز اظهار کرد: فاز دوم کارخانه سیمان ارومیه با ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال و با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از آن ظرفیت تولید این کارخانه به دو میلیون تن در سال افزایش خواهد یافت.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با بهره‌برداری از فاز دو این کارخانه، ظرفیت تولید سیمان استان به سه میلیون تن در سال افزایش می‌یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11404

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر