اقتصادپرس: ماجرا از این قرار است که در حال حاضر روزانه تعداد کثیری از مشتریان خودروسازهای داخلی در سراسر کشور برای شکایت به نمایندگی خودروسازیهای استانها مراجعه کرده و درخواست تحویل خودروی خود که چند ماهی از زمان تحویل آن گذشته را دارند. اما مدیران نمایندگیها با این جواب که به ما مربوط نمیشود و کارخانه خودرو را تحویل نمیدهد، مردم را به سوی کارخانه برای شکایت هدایت میکنند.
به همین دلیل مشتریان از سراسر کشور به بازرسی خودروسازها مراجعه کرده و درخواست رسیدگی به شکایت خود را دارند. بازرسی نیز با گرفتن اسم و شماره تلفن مشتری و قول دادن به رسیدگی به شکایت آنها، مشتری را به استان خود راهی میکنند تا منتظر جواب باشند.
شکایتها به این موضوع برمیگردد که خودروهایی که طبق قرارداد باید چند ماه قبل تحویل مشتری داده میشد، هنوز به مشتریان تحویل داده نشده و بعضی از خودروها از ۲ تا ۶ ماه تاخیر در پرداخت به مشتری را دارند.