1

من همیشه هوادار پرسپولیس بوده، هستم و خواهم بود

  • کد خبر : 11492
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵

علی دایی در خصوص شرایط تیم ملی ایران و بازی روز جمعه مقابل اندونزی عنوان کرد:‌ به نظر من تیم ملی کار سختی در پیش دارد. باید همه کمک کنیم و تا دقیقه ۹۰ حامی این تیم باشیم. وی افزود: از همه هواداران می‌خواهم که با حمایت و تشویق‌های بی‌نظیر خودشان کی‌روش و تیم ملی را […]

علی دایی در خصوص شرایط تیم ملی ایران و بازی روز جمعه مقابل اندونزی عنوان کرد:‌ به نظر من تیم ملی کار سختی در پیش دارد. باید همه کمک کنیم و تا دقیقه ۹۰ حامی این تیم باشیم.

وی افزود: از همه هواداران می‌خواهم که با حمایت و تشویق‌های بی‌نظیر خودشان کی‌روش و تیم ملی را برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تنها نگذارند. از صمیم قلب آرزو می‌کنم تیم ملی موفق و سربلند باشد، فقط آنها نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. با این مجموعه مطمئن هستم کی‌روش و تیم ملی نتایج خوبی خواهند گرفت و به موفقیت‌ خواهند رسید.

دایی در پاسخ به این سؤال که چرا از راه‌آهن بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده، تصریح کرد: نمی‌خواهم احساسی حرف بزنم اما چند تا از بچه‌های من مستحق حضور در اردوی تیم ملی بودند. به نظر من چون آقای کی‌روش و دستیارانش از نزدیک این تیم را ندیدند آنها را انتخاب نکردند. راه‌آهن تازه تشکیل شده و نیاز به زمان دارد تا خود را ثابت کند.

وی اضافه کرد: تمام و سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا انشاءالله در اردوهای بعدی بازیکنان خلاق خود را در اختیار تیم ملی بگذاریم. قطعا کی‌روش و دستیارانش در هفته‌های آینده تیم ما را مثل بقیه تیم‌ها بیشتر زیر نظر می‌گیرند و اگر لازم باشد تصمیم‌های خوبی خواهند گرفت.

دایی در خصوص ۵ هفته اول لیگ برتر به فارس گفت: ارزیابی بازی‌ها بسیار سخت است. در لیگ برتر تیم‌ها به یکدیگر نزدیک و بسیار قوی در مسابقات ظاهر شده‌اند و تیمی مثل راه‌آهن با فرصت کمی که داشت بد کار نکرد. انشاءالله در این تعطیلات تیم را بازسازی می‌کنیم و برنامه‌ریزی‌های خودمان را برای ادامه لیگ برتر انجام خواهیم داد تا با بازی‌های زیبا و شناور نتیجه خوبی بگیریم. جا دارد از همه افراد و هوادارانی که در بازی‌های راه‌آهن ما را حمایت کردند تشکر و قدردانی کنم.

فارس- وی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بدون شک من از این پیروزی بسیار خوشحال شدم. من همیشه هوادار پرسپولیس بوده، هستم و خواهم بود و امیدوارم همیشه هواداران این تیم را خوشحال ببینم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]