2

پرسپولیس را می‌بردیم آقایان سکته می‌کردند!

  • کد خبر : 115290
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۳

خوشحالم که هنرمندان ما هم درباره این بازی اظهارنظر فنی می‌کنند. آن‌هایی که تلاش می‌کنند داربی را لوث کنند به جایی نرسیدند. آن‌ها می‌گویند داربی بی‌کیفیت بود اما یک ساعت و نیم برنامه‌شان را به آن اختصاص دادند.

سرمربی استقلال با انتقاد شدید از برنامه ۹۰ می‌گوید در صورت پیروزی آبی‌پوشان در داربی، روز مرگ عده‌ای فرا می‌رسید.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: ابتدا عذرخواهی می‌کنم به خاطر دیروز که مجبور شدم سر تمرین باشم و نشد به نشست خبری بیایم. از باشگاه ذوب‌آهن که به حق فرهنگی است، عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم در نشست دیروز حاضر شوم.

وی افزود: امروز یک بازی خوب و فیزیکی از دو تیم دیدیم. دو تیم بر اساس کارهای تاکتیکی به میدان آمدند. وقتی به گل رسیدیم از خودمان محافظت کردیم. ذوب آهن از زمانی که تقوی آمده بسیار بابرنامه‌تر بازی می‌کند. فکر می‌کنم که پنالتی به ضرر ما پنالتی نبود. ان‌شاءالله که اشتباه کنم اما در کل آنها هم می‌توانستند برنده بازی باشند. باید این بازی را فراموش کنیم و به بازی بعدی‌مان که با ذوب آهن و در لیگ است، فکر کنیم و به میدان برویم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش به لحاظ گلزنی دچار مشکل است، بیان کرد: ما بر اساس داشته‌هایمان کار را جلو می‌بریم. این هم از هنرهای کادر فنی تیم ماست که بر اساس داشته‌هایش برنامه‌ریزی می‌کند. ما فوتبال هجومی را دوست داریم و در اکثر بازی‌ها با سه مهاجم بازی می‌کنیم البته قبول دارم که در سپاهان سه چهار گل می‌زدیم در تلاش هستیم که استقلال را هم به آن شرایط برسانیم اما شرایط لیگ حساس است. به هرحال در نیم فصل دوم دروازه‌ها و زمین‌ها کوچک می‌شوند. من خوشحالم که بازیکنانم مردانه و با معرفت مثل یک سرباز فداکار برای خانواده استقلال هستند. از هواداران‌مان هم که امروز استقبال خوبی کردند، تشکر می‌کنم. البته طرفداران ذوب آهن هم روز خوبی را رقم زدند و امروز هیچ فحاشی شکل نگرفت و یک روز قشنگ در فولادشهر رقم خورد.

سرمربی استقلال درباره خطای پنالتی صادقی و اعتراضش به این بازیکن در پایان بازی گفت: البته صادقی قسم خورد که شارژ نکرده و تنها مشایعت کرده البته من به او تذکر دادم و از او دلخورم.

به گزارش ایسنا، قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره نظرسنجی دیروز برنامه ۹۰ که داربی را کسل‌کننده دانسته بود، بیان کرد: اما درباره ۹۰ باید بگویم ما افکار خاصی داریم. ما به داربی مثل یک شطرنج نگاه کردیم. به هر حال عده‌ای خیلی تلاش کردند تا جمعیت نیاید اما جمعیت به ورزشگاه آزادی آمد. یک عده از قلم به دست به دنبال این بودند که این داربی را بکشند. من اعتقاد دارم داربی یک بازی فیزیکی، تاکتیکی و باسرعت بود.

وی گفت: خوشحالم که هنرمندان ما هم درباره این بازی اظهارنظر فنی می‌کنند. آن‌هایی که تلاش می‌کنند داربی را لوث کنند به جایی نرسیدند. آن‌ها می‌گویند داربی بی‌کیفیت بود اما یک ساعت و نیم برنامه‌شان را به آن اختصاص دادند. چرا اگر داربی ال و بل است یک ساعت و نیم از برنامه‌ات را به آن اختصاص دادی؟ بخواهید هر ترفندی بزنید تا تماشاگر را از استادیوم بکشید بیرون، برای این بازی به استادیوم می‌آیند. خود این آقایان فکرش را هم نمی‌کردند که ۵۰ هزار نفر برای داربی به استادیوم بیایند. اگر این بازی را من می‌بردم آن‌ها سکته می‌کردند. آن‌ها کاری به داربی ندارند. خدا را گواه می‌گیرم که آن‌ها کاری به داربی نداشتند. اگر هم می‌بردیم یک کار دیگر می‌ساختند. من ۷-۸ سال است این آقایان را می‌شناسم و مطمئنم مردم بعدها این آقایان را خواهند شناخت.

او در پاسخ به این سوال که چرا هواداران کمتر به استادیوم‌ها می‌آیند، آیا او این مسئله را قبول ندارد، تصریح کرد: الان هوادار آمد یا نیامد؟ اینکه در تبریز چه اتفاقی افتاده به من ارتباطی ندارد. شما نقش جهان را در اصفهان درست کنید تا ۵۰ هزار نفر بیایند. بازی استقلال و تراکتورسازی نزدیک ۹۰ هزار تماشاگر آمد. بازی برگشت هم قطعا همین می‌شود. عده‌ای برنامه دارند فوتبال را از خانواده‌ها بیرون بکشند. فوتبال یک شطرنج است. شما بر اساس شرایطت تصمیم می‌گیری. بله، من با سپاهان سه، چهار گل می‌زدم اما این آقایان چه نوشتند؟ کجا یک خط از ما در برنامه‌شان تعریف کردند. من ۹ گل به الجزیره زدم که مربی‌اش براگا کاندیدای مربی‌گری برزیل بود.

قلعه نویی افزود: اگر من خارجی بودم مجسمه من را همین آقایان می‌ساختند. این‌ها برنامه است. یک سری دشمنی‌ها با قلعه‌نویی دارند که برایم مثل روز روشن است. البته عده‌ای هم دوست دارند جوان‌ها به جای اینکه به ورزشگاه بیایند، به پارک‌ها بروند. اگر داربی کسل کننده است و بی‌کیفیت بوده است چرا هم هنرمندان را در یک جا جمع کرده بودید تا درباره داربی اظهار نظر فنی کنند؟ البته این برنامه خوبی بود. من از آن لذت بردم. اینکه امیر جعفری و جواد رضویان درباره فوتبال چه می‌گویند برای خود من هم جالب بود. به هر حال این‌ها می‌خواهند فوتبال را از خانه‌ها بیرون بکشند و حضور ۹۰ هزار تماشاگر در داربی روز مرگ‌شان بود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به رکورد ۱۵ هفته نباختن اخیر تیمش چیست تصریح کرد: این‌ها را من رکورد به حساب نمی‌آورم. ما را چشم نزنید (با خنده).

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر تشویق‌های تماشاگران برهانی را به میدان فرستاده است عنوان کرد: شما این جوری فکر کنید (با خنده).

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115290

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر