2

نمونه خانه‌های آینده + تصاویر

  • کد خبر : 115677
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۶:۵۹

«داس هاوس» نام جشنواره سالیانه‌ای است که در آن طراحان و ساختمان سازان بزرگ ایده‌ها و طرح‌های آینده خود در حوزه ساخت و ساز از جمله خانه‌سازی را ارائه می‌دهند.

«داس هاوس»، جشنواره سالیانه‌ای است که در آن طراحان و ساختمان سازان بزرگ طرح‌های آینده خود در حوزه ساخت و ساز از جمله خانه‌سازی را ارائه می‌دهند.

فارس/طرح برنده امسال از آن «لویز کمپل»، مهندس دانمارکی بود که طرح وی خانه‌ای را شامل می‌شد که در آن تا جای ممکن از سقف و دیوار در شکل متداول و رایج آن که هم اکنون مشاهده می‌شود، خبری نیست و در آن طراح از مواد طبیعی مانند چوب استفاده شده بود و بنابر گفته سازنده برای ساخت آن تنها از ۵۷۳ قطعه استفاده و تلاش شده تا جای ممکن از مساحت ۲۷۰ متری خانه کاسته نشود.

وی برای اینکه از نور کمتری در خانه استفاده شود، در طراحی اتاق‌های خواب وجود پنجره‌ها برای تامین نور طبیعی را در نظر گرفته، برای حمام از حوضی سنگی استفاده کرده و اتاق‌های خواب و نشمین را به جای دیوار با استفاده از دکوراسیون از هم جدا کرده است.

بسیاری از شرکت‌کنندگان در جشنواره داس هاوس طرح کمپل را به دلیل ساده و در عین حال متمایز و ابداعی بودن مورد استقبال قرار داده و تاکید کردند، صرف نظر از موافقان و مخالفان طرح کمپل پیش‌بینی می‌شود، ساخت و ساز خانه‌های آینده به شکل باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=115677

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر