2

تصاویر جدید نگار جواهریان در فیلم ملبورن

  • کد خبر : 116356
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶

در فیلم سینمایی ملبورن بازیگرانی چون مانی حقیقی، پیام معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی، الهام کردا، ویدا جوان، پرستو مقدم حضور دارند و علی سرابی نیز به عنوان بازیگردان در این پروژه همکاری می‌کند.

فیلم سینمایی «ملبورن» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی اولین فیلم سینمایی بلند وی است که مضمونی اجتماعی دارد و به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته شده است.

مهر/فیلم ملبورن نیما جاویدی یکی از فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر ۹۲ است. جشنواره فیلم فجر امسال تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون مانی حقیقی، پیام معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی، الهام کردا، ویدا جوان، پرستو مقدم حضور دارند و علی سرابی نیز به عنوان بازیگردان در این پروژه همکاری می‌کند.

 

عکس‌ جدید نگار جواهریان در فیلم ملبورن

 

عکس‌ جدید پیمان معادی در فیلم ملبورن

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح گریم: سودابه خسروی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صدابردار: وحید مقدسی، مدیر تولید: حسین بشگرد، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی مردانه، دستیار کارگردان و منشی صحنه: سپیده سپهرآرا، جانشین تولید: ناصر هادیان‌فر و بازیگران: علی سرابی، پیمان معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی و …

این اولین همکاری مشترک پیمان معادی و نگار جواهریان است. نوروزبیگی پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون «پرسه در مه»، «سیزده ۵۹»، «خرس» و … را برعهده داشته است.

 

عکس‌ جدید پیمان معادی در فیلم ملبورن

 

 

عکس‌ جدید نگار جواهریان و پیمان معادی در فیلم ملبورن

«ملبورن» داستان زن و شوهری است که در آستانه سفر به ملبورن ناخواسته درگیر ماجرای پیچیده‌ای می‌شوند.

اصطلاح فیلم اولی که چند سالی در سینمای ایران رایج شده است به فیلم هایی اطلاق می شود که کارگردان آنها اولین فیلم بلند سینمایی اش را می‌سازد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=116356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر