0

یک شبِ نمی شود استقلال و پرسپولیس را خصوصی کرد

  • کد خبر : 118215
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

وزیر ورزش و جوانان با غیرمنطقی دانستن واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده گفت:‌یک شبِ نمی شود استقلال و پرسپولیس را خصوصی کرد.

محمود گودرزی در حاشیه نخستین همایش تخصصی تربیت بدنی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد:‌ از اینکه در جمع برادران نیروهای مسلح حضور یافتم بسیار خوشحالم زیرا خودم را همواره از این قشر می دانم.

آنا/وی ادامه داد:‌ ورزش بخش جدایی ناپذیر یک جامعه پویا محسوب می شود و همواره مورد توجه تمامی اقشار جامعه بوده بنابراین باید تلاش کنیم تا در نیروهای مسلح نیز بیش از پیش به این مقوله پرداخته شود.

وی افزود:‌وزارت ورش همواره تعامل بسیار خوبی را با تیم های ورزشی نیروهای مسلح و مسئولین این ارگان داشته و از پتانسیل بسیار بالای این نهاد تا آنجا که توانسته استفاده کرده است بنابراین ما همچنان در تعامل با دوستانمان خواهیم بود.

گودرزی در خصوص مسئله خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به آنا گفت: چنین موضوعی را در رسانه ها دیدم اما باید به این بحث نگاه کارشناسی داشته باشیم و نباید به طور غیر منطقی بگوییم این ۲ باشگاه در فروردین سال آینده به بخش خصوصی واگذار می شود چنین موضوعی امکان پذیر نیست.

وزیر ورزش عنوان کرد: نمی شود استقلال و پرسپولیس را یک شبِ به بخش خصوصی واگذار کرد این کار باید با سنجیدن تمامی جوانب صورت گیرد تا دو باشگاه متضرر نشوند البته واگذاری به بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد اما اینکه بخواهیم از اکنون تاریخ برای آن تعیین کنیم درست نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]