1

دختران ماراودونا +تصویر

  • کد خبر : 118478
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲

مارادونای ۵۳ ساله و ورونیکای ۳۴ ساله پیش تر فرزندی به نام دیگو فرناندو داشته اند و ظاهرا ۱۳ فوریه ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شده اند. پیش تر مارادونا دو دختر از همسر اولش، کلودیا ویلافانه داشته است.

ATP World Tour Finals - Day Two
ورونیکا اوجدا، نامزد سابق دیگو مارادونا که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ با اسطوره سابق فوتبال آرژانتین زندگی می کرده با حضور در جمع خبرنگاران گفته که دوباره از دیگو مارادونا باردار است.

به گزارش « ون مینوت » و به نقل از رسانه های آرژانیتی، او حتی به دبی هم سفر کرده تا مارادونا را در جریان این اخبار قرار دهد. اوجدا زمانی که از هواپیما در بوینس آیرس پیاده می شد این خبر را اعلام کرد:« بله، من از دیگو باردارم!».ورونیکا اوجدا در حالی که از دبی برمی گشت این موضوع را رسانه ای کرد. البته او به خبرنگاران گفت که موفق نشده مارادونا را در دبی پیدا کند.

مارادونای ۵۳ ساله و ورونیکای ۳۴ ساله پیش تر فرزندی به نام دیگو فرناندو داشته اند و ظاهرا ۱۳ فوریه ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شده اند.

پیش تر مارادونا دو دختر از همسر اولش، کلودیا ویلافانه داشته است؛ دالما و جیانای ۲۶ و ۲۴ ساله. البته او یک پسر دیگر هم دارد که هنوز حاضر نشده این موضوع را بپذیرد؛ دیگو جونیور ۲۷ ساله که ظاهرا مادرش یک ایتالیایی به نام کریستیانا سیناگرا است.

2028314_885

دختران ماراودونا

البته دادگاه آرژانتین سرپرستی یک پسر ۱۶ ساله دیگر به نام خانا مارادونا را نیز به دیگو سپرده است.

خانا که فرزند یکی از پیش خدمت های کافه در بوینس آیرس است از مارادونا خواسته بود تست DNA بدهد ولی دیگو این مورد را قبول نکرده بود و در نهایت رای دادگاه هم مبنی بر این شد که خانا پسر دیگو مارادونا است.

شرایط درباره اوجدا هم کمی پیچیده است؛ از ظاهر امر این طور برمی آید که او و مارادونا بعد از مراسم نوئل سال ۲۰۱۳ دیگر یکدیگر را ملاقات نکرده اند و حالا خیلی ها معتقدند اوجدا در این باره دروغ می گوید و تلاش می کند تا دوباره مارادونا را به دست بیاورد.

به نظر می رسد که جنجالها ورسوایی های اخلاقی دیگو مارادونا پایانی ندارد. تا چندی پیش بود که همه چیز در زندگی دن دیگو خوب پیش می رفت و درکنار همسرش ورونیکا اوخه دا، زندگی آرامی را سپری می کرد ولی خبر بارداری ورونیکا باعث برآشفته شدن همسر سابق و دو دختر دن دیگو شد، تا جایی که فرزندان او، پدرشان را مجبور کردند تا از ورونیکا جدا شود.

فرزند ورونیکا به دنیا آمد و دیگو بعد از مدتها به دیدن پسرش رفت و در طول این مدت با دختر جوان و فوتبالیست آرژآنتینی به نام روسیو اولیوای ۲۴ ساله آشنا شد و حالا در دوبی با او زندگی می کند.

موضوعی که ورونیکا البته به شدت تکذیبش می کند: « من به دبی رفتم تا به او بگویم باردار هستم ولی موفق نشدم او را ببینم … من اصلا قصد ندارم که به رابطه ام با او دوباره ادامه بدهم ضمن اینکه می دانم مارادونا این روزها با نامزد جدیدش زندگی می کند ».

دیگو که از سال ۲۰۱۱ تاکنون در دبی زندگی می کند سفیر ورزشی امارات است. حالا دختر بزرگ دیگو یعنی جیانا هم نسبت به این شایعه ها واکنش نشان داده و گفته که او دروغ می گوید:« این که پدرم فرزند دیگری با ورونیکا داشته باشد دروغ محض است. برای اینکه ثابت شود او دروغ می گوید کافی است یک آزمایش خون ساده از او گرفته شود ».

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118478

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر