4

به حمایت تماشاگران قمی تیم هندبال صبا نیاز داریم

  • کد خبر : 118683
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: از مردان قم و به خصوص تماشاگران علاقمند به هندبال می‌خواهم که در نیم فصل دوم لیگ برتر حامی تیم صبای قم مقابل حریفان خود باشند.

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در قم اظهار داشت: ما بعد از یک دهه با قهرمانی در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۱ به لیگ برتر آمدیم و تصورمان این بود که همچون فوتسال در بازی‌های خانگی مورد استقبال خوب تماشاگران قمی قرار بگیریم اما در نیم فصل اول بازی‌های لیگ برتر این اتفاق رخ نداد.

وی عنوان کرد: از تمام مردم ورزش دوست قم و طرفداران هندبال می‌خواهم از امروز که دیداری خانگی ما در هفته سیزدهم بازی‌های لیگ برتر هندبال برابر تیم نیروی زمینی تهران برگزار می‌شود به حمایت و تشویق این تیم بپردازند تا در دور برگشت قوی تر و بهتر برابر حریفان ظاهر شویم.

رئیس هیئت هندبال استان قم در ادامه به شرایط تیم هندبال صبا اشاره کرد و افزود: مسابقات لیگ برتر هندبال به دلیل حضور تیم ملی در اردوهای تدارکاتی مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا مدت زیادی تعطیل بوده، ولی از هفته قبل ورد دور برگشت شده و صبای قم از این هفته کار خود در نیم فصل دوم را با جدال حساس مقابل تیم نیروی زمینی تهران آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: این تیم با هدف کسب نتایج بهتر در دور برگشت پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از پانزدهم دی ماه تمرینات خود را رسما از سر گرفته و به غیر از تمرینات مستمر، بازی‌های تدارکاتی خوبی نیز داشته و در مجموع از وضعیت خوبی برای دیدار با تیم نیروی زمینی تهران برخوردار است و امیدوارم که همچون بازی نیم فصل اول از سد نیروی زمینی عبور کند.

طباطبایی اضافه کرد: با توجه به نتایجی که تیم هندبال صبای قم در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور کسب کرد، تمام تلاش کادر مدیریت و کادر فنی این تیم این بوده که تیم تقویت شده و عملکردی بهتری در دور برگشت لیگ برتر هندبال ارائه کند.

 

وی گفت: البته تلاش ما در راستای تقویت تیم هندبال صبای قم جدی بوده تا بتوانیم امتیازاتی که در نیم فصل نخست بازی‌های این فصل از دست داده‌ایم را در دور برگشت جبران کنیم اما باید از نظر مالی و معنوی نیز حمایت جدی تری از سوی باشگاه صبا صورت بگیرد.

رئیس هیئت هندبال استان قم اذعان داشت: صبای قم به دلیل قرعه استراحت در هفته اول دور برگشت لیگ برتر هندبال به میدان نرفت و این نیز به کادر فنی و بازیکنان ما فرصت بیشتری داد که تیم صبای قم به آمادگی مطلوب دست یابد.

این مسئول با اشاره به نتایج صبا در نیم فصل اول متذکر شد: تیم هندبال صبای قم در دور رفت رقابت‌های این فصل  لیگ برتر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت اما به دلیل اینکه بازیکنان این تیم در مقابل حریفان کم تجربه بودند متاسفانه در هشت بازی از ۱۰ مسابقه دور رفت به رقبای خود باخت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر